Uit een topic hierboven: fiep, taco, skip. Dat dat soort namen überhaupt als suggestie voorbijkomen...
Ik ken een gezin met een Djesmay. Ik voel me altijd zo beledigd aangezien die naam een hele slechte versie is van mijn dochter haar naam
Nedjla Alvast heel erg sorry voor degene hier op zp die haar dochter zo genoemd heeft.. Tongbreker van hier tot Tokio.
Deze naam komt echt in alle variaties volgens mij Jazzmay, Jezzmae, Djazmea..... ga maar door. Walgelijke naam vind ik. Alleen Esmee als variant vind ik een naam.
Fiep is een normale naam toch? Zoals Fiep Westendorp? Taco vind ik heeel bijzonder haha en je tweede kind dan burrito
Taco is toch ook gewoon een naam. Ken deze al 30 jaar. Niet echt nieuw net als fiep die nog ouder is.
Ja ik weet het. En vaak vind ik het nog niet zo heel erg. Dan zijn het gewoon mensen met een hele slechte smaak. Maar dit is in onze directe omgeving en dan denk ik, je weet al 2,5 jaar hoe onze dochter heet. En dan geef je je eigen dochter deze naam. Zie je het nou echt niet?? Onze dochter heet inderdaad E.s.mee Voordat wij deze naam gaven wisten we niet eens dat er zoveel verzonnen variaties van waren