Laatst een kindje geboren die heet Kei Ik vind het zo maf. Doe kan Kai of kay, maar Kei als een steen hahahaha
Net de klassenlijsten doorgekregen van de nieuwe klassen samenstelling waarin mijn kids komen. Daar staan me toch namen tussen Ik dacht van sommige dat mn dochter ze “gewoon” verkeerd uitsprak maar nee,.. ze heten echt zo! en ook de vreemde spelling is een winnaar bij ons op school
Hahahha ja die fout heb ik ook wel gemaakt, mijn kind de schuld geven: neeee zo zal hij vast niet heten. Ai. Ja toch wel hahahaha De peuterspeelzaal was t toppunt, zaten nogal wat eh dronken namen bij hahaha Nu begon hij t basisschooljaar heel saai met Roos, Julia etc.
Begint haar naam met een M? En haar zoontje had als tweede naam iets van Leonard/Lennard. Dan kan het dat lid zijn. Ben altijd heel benieuwd hoe het met haar gaat! Zou leuk zijn als dat ze is en jij weet hoe het gaat
Op een FB-pagina. Mees is geboren, broertje van Cees. Op zich geen rare of lelijke namen, maar samen wel een beetje erg jut en jul.
Dan weet je ook waar het kind vermoedelijk verwekt is Althans, dat is altijd mij associatie met stedennamen.
Als de een iets uitspookt en de ander krijgt de schuld, kan je altijd zeggen: ik bedoelde ook de een...