Was ooit iemand met die naam als schaamnaam van het jaar (tegenwoordig faamnaam van het jaar genoemd): Fokje Modder
Ohjaaaa schaamnamen! Die waren hilarisch. Wij hebben onze toenmalige buurman opgegeven, helaas zonder succes..
Die achternaam is niet eens zo heel frappant. Hoor je zelfs nog wel eens als voornaam. Maar die vóórnaam En dan ook nog icm. die achternaam
Ik las het letterlijk andersom.. Wie noemt zijn kind nou Schimmel was mijn eerste gedachte met C.S is ook wel erg slecht
Ow whaha ik las het dus ook (te letterlijk?) andersom dus kennelijk? Ik las het alsof S. de voornaam was en C. de achternaam, maar het is dus geen S. C... maar C. S... @Lies1611?
D'chairo, J'nairo-Izayah en Z'neyah Broertjes/zusjes, ben er nog niet helemaal uit of het jongens of meisjes zijn
Ik 'ken' wel een Zenaya (meisje). Isaiah is een gangbare jongensnaam dus die middelste zal een jongen zijn gok ik. En door de -o bij de eerste zal dat ook ongetwijfeld een jongen zijn. Maar jemig: wat een namen zeg
Ik heb nog even gespiekt en je hebt helemaal gelijk! Mijn man heeft een poging gedaan om de namen uit te spreken. Met een Twents accent is het nog best lastig. We hebben wel een avondje flink kunnen lachen