Allemaal in Nederland. Iemand van hier moet toch in t echt een keer een van deze namen gehoord hebben?
In theorie wel. Toch heb ik het idee dat zp een ander soort type moeders aantrekt dan een powermommy. Over het algemeen zijn dat ook weer types die in andere soorten wijken wonen en andere scholen kiezen. Klinkt even heel generaliserend hoor, maar ik vermoed dat het daar mee te maken heeft.
Deze heb je vast niet zo even getypt. O ja gewoon kopiëren en plakken. Zag je al letter voor letter typen. Arm kind als je je naam moet leren schrijven.
Kan ik wel inkomen, maar ergens in een speeltuin of zwembad een moeder die een naam als een van die roept... dat onthoud je toch?
Ik zou een naam als Miglennjaydion-Nazairenicandros echt nooit kunnen onthouden hoor Maar ik probeer ze wel hier te posten als ik ze ergens onderweg opvang.
Nee die niet maar er staan er veel bij die je wel kan onthouden. Of dat je denkt: hoe heb je je kind genoemd???
De namen van de kinderen van Kim Kardashian. Saint , North en Chicago. Ik ga mijn kind toch ook geen heilige of Den Haag/ Rotterdam of Amsterdam of lutjebroek noemen.
Daar heb je wel gelijk in.. Ik hoop, hoop heel erg, dat die kinderen bekend zijn in hun omgeving onder een andere roepnaam. Dat Prince-Fritz-Cruene-August-Willem-Jan-Hendrik-Dick gewoon Frits genoemd wordt in de speeltuin.
Kopiëren en plakken, jammer dat dat kind dat niet kan doen. Hij of zij (wat zal het zijn?) zou de naam maar moeten spellen
Wanneer dat kindje in groep 5 zit kan hij/zij eindelijk de naam helemaal goed schrijven. Maar ik zag ook iets in de trant van: april-june? Alsof je niet kan kiezen. Naja dan maar allebei.