Huh, Naomi en Esmee zijn toch helemaal geen asonamen? Vind de namen uit dat artikel wel meevallen en ik ken ook een Danny (afgekort van Daniël) die allesbehalve aso is.
Ow ow ik hoorde laatst van een vrouw (wel een amerikaanse) die haar dichter Chlamydia heeft genoemd! Vond ze mooi klinken
Powermommy pareltjes weer hoor Mijn trots❤❤❤ Show me yours Jeailynn 02012012 Marilynn 02012012 Angelynn 07052014 Owynn 04082016
Haha nee! Dit stond op fb. Ik vind de namen sowieso al een vrij groot tokkie gehalte hebben maar de combi samen... brr
She.me.na (Sjemeeeenaah) En Cheyenne. Heb ik persoonlijk moeite mee xD. Maar eigenlijk mag ik niet oordelen, ik open altijd met angst en beven dit soort topics
Het is wel zo dat die namen veel vaker voorkomen in een volkswijk. Dit betekent niet dat ze alleen gebruikt worden door “aso” mensen, maar wel vaker. Althans ik ben opgegroeid in een wolfswijk en ik ken d’r sowieso al een paar.
Grappig, ik ken een paar Esmees en Naomi's. Vooral bij Esmee heb ik meer een beetje een kak associatie. De Naomi's die ik ken komen allemaal uit joodse of christelijke gezinnen (het is een bijbelse/joodse naam) en absoluut niet uit volkswijken, eerder tegenovergesteld.
Ooo okay Ben het met je eens. Al is Marilynn dan nog wel "oké" omdat Marilyn (zonder dubbele -nn dus) al eeuwenlang een bestaande naam is. Maar de rest... Die eerste weet ik geen eens hoe ie uitgesproken moet worden. En bij die laatste twijfel ik over j/m. En Angelynn is een beetje raar. Ik denk dat ze Angel een mooie naam vonden, net als Lynn. Maar hebben per ongeluk (of expres?!?) de dubbele -ll- in het midden weggelaten....