Ooooooooooooooooooooooooh Gewoon; Ooooooooooooooooooh! Nee, nog steeds.... oooooooooooooooooooooooooh!
Tussen de prenatal kindjes: Nylon Car..... Is dit dan een combi van zijn en haar favo producten ofzo???
Konijn van mijn moeder heette zo. En dat was een mannetje. Kan die naam dus niet voorstellen bij een kind en zeker niet bij een meisje, haha.
Tjeetje dames in lig in een scheur.. wat een namen... Een vriendin mij hoorde ooit in de dierentuin een meisje met de naam Sunbeam. En in de klas een Angelina en Develin (zusjes) Zelf heb ik een allergie voor namen als Queen Princess en Queen-D of Queendjelly (ja heb ik gehoord op mn werk)
Vind dit een beetje een lullige topic. Alle aanstaande mama's zijn volgeladen met emoties en hormonen, zoekend naar een leuke naam. Komen ze hier en zien ze hun naam er staan die volledig wordt afgebrand. Gaat er om dat de ouders de naam leuk vinden en kunnen waarderen.
Dat is toch niet raar? Ja helaas heeft men nu terroristische-groepering-ISIS assosciaties met de naam, maar het is gewoon een normale naam die je wel vaker hoort, hoor.
Is maar net hoe je het bekijkt. In sommige gevallen is het gewoon een kwestie van smaak en hoeft niemand daar van wakker te liggen, smaken verschillen. Maar wanneer iemand van plan is om haar kindje een naam als j"ksoxiäntly*shej (willekeurige letters hier ) te geven is het misschien wel handig om door dit topic te realiseren dat het geen handige naam is in de maatschappij. Als een simpel topic dan al vervelend is, moet je nagaan hoe het voor het kind in kwestie is als hij daar iedere dag van zijn/haar leven tegen aan loopt.