Neeee?! wat zielig. Dat zijn toch hele snelle honden? Wij wonen in Spanje en gaan naar een internationale kerk waar ook wel Afrikanen komen uit Nigeria voornamelijk. Hun kinderen heten vaak Blessing, Hope, Faith, etc. Er is een tweeling bij die heten Perfect en Perfection en er is een hele grote gespierde man en die heet Innocent .
Ik vind veel namen niet zo leuk, maar vaak 'wennen' ze of passen ze later echt bij de persoon. En het is en blijft een kwestie van smaak. Echter, als ik toch heeeel even mag zeiken hahaha. Ik vind namen die net ff anders gemaakt worden, echt vreselijk. De hele Dj trend, waaaaaaarom ineens een D zetten voor een doodnormale naam? Noem je kind Jesse kf Jaimy, het is echt niet nodig om daar ineens een D voor te zetten. Zelfde geldt voor toevoeging van klinkers om de reden 'dat is zo lekker anders'. Grote kans dat het kindje de rest van zijn/haar leven de naam moet spellen omdat het afwijkt van de gewone spelling. Ok einde rant
Prenatal had weer pareltjes deze week! Èowyn A-Jay Feley Dealyn Angel Djayento Djex Djill Elizsa Eraysheline Neyo Jojanan Tuur Tyago
Hoe spreek je die bovenste uit? De Lord of the Rings-personage is met een lange ee, toch? Dit is kort door dat accent de verkeerde kant op. Snap er niks van. De rest is ook erg. Alleen Tuur kan nog wel. Mjjn smaak niet maar wel een gewone naam.
Elizsa.. Weet je van een leuke naam toch nog iets verschrikkelijks te maken. Maak een keuze.. De s of een z. Ik kwam pas nog Djahlainey en Djowenna tegen.
Oh wat zonde, Djowenna... Ik vind de Engelse naam Joanna best leuk maar zo fonetisch is het ineens een hele lelijke naam.
Ik las een paar dagen terug een berichtje van iemand op fb en haar kinderen heten Dia'naïza en Jahqueez 😅
Zo fonetisch is inderdaad heel lelijk, maar aan de andere kant wel weer 'handig' bij deze naam. Joanna zou ik in eerste instantie namenlijk uitspreken als jo-AN-na. Maar het zou niet mijn keuze zijn om er dan Djowenna van te maken om het duidelijk te maken
Daarom zou ik de naam gewoon nooit kiezen in Nederland. Enkel als je in een Engelstalig land woont waar je je kind gewoon Joanna kunt noemen en iedereen het uitspreekt als djowenna zonder dat je het fonetisch hoeft te schrijven
Ja familie. Maar overal waar je komt moet je steeds weer opnieuw uitspraak én spelling verbeteren. Is gewoon niet leuk.