Diamantino stond laatst in de krant bij ons in Eindhoven. Geloof dat hij ernstig ziek was. Had volgens mij ook een broertje met zo een idiote naam, iets met -dj
Dat zeggen we op het werk ook tegen elkaar. Maar als hij zich komt melden voor een afspraak zegt hij zelf bombo. Dat neem je je ouders later ook niet in dank af
Spider Mann http://www.cracked.com/personal-experiences-2461-my-new-legal-name-spider-mann.-yes-i-have-some-regrets.html?utm_content=inf_10_40_2&utm_source=facebook.com&utm_medium=fijifrost&utm_campaign=WH&tse_id=INF_05db81e0268f11e7ab1b4bd69f1788b7 Sure, why not
Afschuwelijk!!! Niet zo netjes wat ik eigenlijk zeg over Diamantino. Hij is zwaar gehandicapt en zijn broertje is overleden. Zijn naam was Djayordy. Ook uhm een niet zo geweldige naam,sorry.
Je zegt niets over hem zelf he. Heel triest dat hij zo ziek is. Maar dan hoef je zijn naam nog steeds niet mooi te vinden
Broertjes (of zusjes, who knows met zulke ingewikkelde namen) hebben trouwens ook pareltjes van een namen; Jeyfairo, Shadeyno, Syon, Jahrayson. Echt respect dat je zulke lelijke namen bij elkaar kunt uitzoeken haha.
Zag net bij RTL nieuws een artikel voorbij komen over tweelingnamen. Iemand met een jongen en een meisje die Bamboo Boy en Billie Jean heten..
Kennis van mij is net vader geworden en de naam is niet afgrijselijk, maar ik vind hem echt niet mooi. L.i.o.r.a (meisje). Ik vind het ook niet passen bij de naam van de oudste zus. Maar smaken verschillen.