Beetje flauw hoor. Allemaal zeuren @Lanalanalana . Zie jullie eigen reacties eens, beetje relativeren hoor pff
Ja ik had die namen niet moeten noemen, ik vind gewoon niet kunnen om namen afgrijselijk te noemen en dan vooral namen die niet zoveel voorkomen. En dan erbij zeggen dat die ouders niet goed over de naam hebben nagedacht. Dat is echt dikke onzin natuurlijk. Alsof er beter is nagedacht over Sophie dan over Jaiyvaenno ofzo. Dus nogmaals ik had die namen niet moeten noemen.
Van m'n favo fb groep haha Le'vyon G-Shawn Ky-mani & Kingston Yuédròn Heavenly Raidley Soennah & Soelina Rehjainy-Mae Djeneida Sherdestiny & Sherdelies Jahsajah & Gheavenly Sixten Djelaina & Jahmea-Lynn Jayaliyah & Khairi-Shay Maybeline Maynoah Xzi'Jéyno Zenaiza & Zenaiko Djahailey & Luthjaylison Sjeandrelicka Mysharvienne Day'Shandro & Day'Shaviënna Doet gewoon pijn aan m'n ogen. Alsof ze random op t toetsenbord gemept hebben.
Gaat het verder wel goed met je? Wat een frustratie ongelofelijk, eerst naar namen van andere mensen, nu naar mij, ik hoop dat beheer dit snel ziet want dit kan echt niet.
Gaat prima met mij, lief dat je het vraagt. Ik heb zelden een hekel aan mensen, maar jou kan ik echt niet uitstaan. Vraag mij ook met elk bericht van jou af of je nou echt zo achterlijk bent of je alleen zo voordoet?
@Lanalanalana dit zijn toch geen normale namen? Dit valt voor mij in het rijtje afgrijselijk. Bij de meeste heb ik geen idee hoe ik het uit moet spreken. Die kinderen moeten altijd hun naam spellen omdat mensen geen idee hebben hoe je het schrijft. Mijn naam is ook anders gespeld als normaal maar mensen hebben wel een idee hoe het geschreven word. En ik zeg gewoon erbij dat er een H tussen de T en de I moet. Maar dat is anders als zeggen dat er een ' moet na de Y en het geschreven word met een Y ipv een I en dat er op de e puntjes moeten etc etc. Das toch geen doen man
Ik weet niet wat je achtergrond is, misschien ben je ergens gefrustreerd over, of misschien niet maar doe alsjeblieft even normaal. Oprotten etc dat slaat echt nergens op. We hebben het hier wel gewoon over een forum, het is geen oorlog ergens over ofzo. Ook het woordje achterlijk, denk gewooneens na of tel tot drie voor je iets opschrijft.
Het is niet leuk om andersmans namen afgrijselijk te noemen. Noem ze dan apart of zoiets of niet veel voorkomend. Maar waarom afgrijselijk, dat is toch persoonsafhankelijk? Iedereen heeft wel namen die hij of zij nietmooi vindt maar waarom dat zo benoemen?
Een vriendin van mij heeft een tweeling met oerhollandse namen en dan als tweede namen namen als Catharina (zijn andere namen maar even beeldvormend) dat zijn vernoemingen naar haar familie en dan komen er voor beide meiden twee hele bijzondere afrikaanse namen waarvan ik denk huh? Maar die passen gewoon in die cultuur en zijn ook weer hartstikke mooi vindt zij.
Jij reageert hier toch ook met namen. Dan doe je er toch even goed aan mee om namen afgrijselijk te noemen?
daar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer. Ik heb al een paar keer gezegd dat ik dat niet had moeten doen! Hoe voelt dat dan om als een soort van spuit elf daar dan nu weer mee te komen???
Het topic heet a f g r i j s e l i j k e kindernamen. Snap dan niet waarom er nu zo moeilijk gedaan wordt..
Lieve allemaal, Zouden jullie je gesprek ergens anders (privé of in een ander topic) voort willen zetten? Ik vind dit een beetje jammer en dit vervuilt het topic wat mij betreft. Alsjeblieft, leven en laten leven. Laat elkaar even met rust. Als je niet door een deur kan, probeer elkaar even te negeren... Alvast erg bedankt.
Dames, dit is niet de bedoeling. Maak je reacties niet persoonlijk! Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl