Zeker niet afschuwelijk maar wel merkwaardig vond ik : Zsuzsa en Laszlo. In de aflevering van ik vertrek gisteren. De jongensnaam (Laszlo) vind ik eigenlijk best een leuke naam.
Dat zijn ook Hongaarse namen... of iig ergens uit de buurt van Hongarije. Dat soort namen komen heel erg veel voor daar.
Op de groep van een van mijn kinderen op het kdv zit een meisje met de naam Naömie. Naomi was niet goed genoeg?
Ik zag net op facebook een baby Djayviyano... Mijn oog viel direct op het yviy en ik dacht echt huuhh hoe spreek je dat nou weer uit? Duurde echt even voor ik het djay - viyano zag. Arm kind.
Mijn beste vriendin der zoontje heet ook zo, mijn keuze is het niet maar vind het wel stoer. Maar komt misschien dat ik het nu gewend ben.
Mijn vriendin had de naam Jagger hoog op haar namenlijstje staan, voor een jongen. Gelukkig krijgen we een meisje
Vanmiddag onderweg op de fiets een bordje met de namen Tim, Pam en Sem en ouders. Ligt het aan mij of is het gek dat ik daarover struikel als ik die achter elkaar uitspreek? Ik moet meer aan een opsomming muzieknoten denken hierbij.
Op een fb pagina waar ze modellen zoeken voor haarbandjes: Jeyceley Jae'lin Djaiony Djesslinn Jenayah Haeley-Jayn Délayla Fay-lee Jownie Delinya Djenay Shealiyah Djayleigh Qaeylynn Jaehemiya Prishaylee Dayshano Dàylano Jaylino Djevano Jaihzihiön Ryenzo Chayo Virgiano D'shawn Jahmairo Juvenilé Dai-Jently Voor als je wilt weten hoe je je kind niet moet noemen