Geen idee, zou best kunnen. Ik ken haar niet persoonlijk oid en ken ook niemand wie haar kent. Over deze naam ging het al (op school) toen ik 13/14 was en ben nu 29. Het is mij toen echt bijgebleven omdat ik het zo zielig vond.
Ik denk het eigenlijk wel. Iedereen kent wel iemand die zo heet, en ze komen allemaal ergens anders vandaan
Klinkt als het menu van de plaatselijke pizzeria Doe mij maar twee Jorzolino met extra kaas en een Quandro zonder ansjovis.
Jorzolino heb ik volgens mij wel eens op een labeltje van een handdoek zien staan. Even googlen: https://www.google.nl/search?q=jorzelino&oq=jorzelino&aqs=chrome..69i57j0l3.3306j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8#tbm=shop&q=jorzolino Zie je wel!!
Ik was de naam aan het zoeken via Google. Vroeg me af of het een bestaande naam was en kwam inderdaad de naam tegen als handdoeken merk
Otis is ook een liftmerk! Die naam zie ik tegenwoordig hier vaker op het forum voorbij komen en kom steeds in liften die zo heten
Een collega had in de gezamenlijke ruimte van het complex waar ze woont ook een geboortekaartje hangen die ze wat onprettig vond, jongetje was nog helemaal onder het bloed en vruchtwater. Ze vond het wel goede anticonceptie