Wij gaan ons zoontje zo noemen dus ik vind Otis een prachtige naam Er zal ook iets getints in 'm zitten dus ik vind dat er wel bij passen!
Ik had die naam echt niet bij Rafael en Estavana verwacht. Ik vind hem persoonlijk goed in dit topic passen. Nu schiet mij net te binnen toen ik over Befke las: in mijn examenklas tekenen zat een meisje dat Anna Nas heet. Vindt dat als ouder zijnde echt het stomste dat je kan doen. Als je weet dat je kind Nas heet, noem je het toch geen Anna of ben ik nou zo? Ze kon wel super tekenen. Haar examen tekening hangt nu nog ingelijst in de wandelgangen in school. Toch ruim 10 jaar terug
Ja ik ook (Telegraaf en AD) en zo staat ie ook in de felicitatiepost van Sylvie dus denk dat het Jesslyn is. Al schreef Sylvie de naam van Estavana als Estevana dus hoe betrouwbaar zij is als bron . Zou ze het express fout schrijven ? Overigens vind ik Yeslin, Jesslyn en Estavana allemaal afschuwelijk... maar dat is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Ik vind Jesslyn echt neigen naar een tokkie naam. Vreselijk al die namen met Lynn erachter, ik dacht dat die trend 5 jaar geleden begonnen en overgewaaid was...
Al die varianten van Jeslynn etc is niet mijn smaak maar er zijn BN'ers die nog veel verschrikkelijkere namen hebben gekozen dus dit valt in mijn ogen nog wel mee
Lucifer Justice Diego Destiny Djaylano Jazz Zonne Ik ben een beetje allergisch voor die geknutselde en niet uitspreekbare namen.
Ik las vanochtend op fb Deslynn. Was een combinatie van Destiny en Caitlynn. Hoe krijg je het voor elkaar, jakkie Doe dan Caitiny
Ag ik heb ook een zoontje met een aparte naam die "nooit' voor komt. Maar ik maak me daar niet zo druk om ... heb ook 1 naam voorbij zien komen die voor een meisje op het lijstje stond .... ik voel me niet gekwetst hierdoor ofzo vind het leuk om te lezen wat ieder zijn smaak is.
In mijn verschrikkelijk namen lijstje staat. Jaylinn jazzlyn jaimylin alles in die categorie je word en mee doodgegooid net als jayden... en nog erger Dylano jaylano vincenzo enzenz maar op 1 staat je kind vernoemen naar een geslachtsdeel dat is pas zielig denk aan fayen Yoni Joni jayjay of deze vind ik ook niet kunnen muck (modder) of jizz (sperma) dus dat