Nerd dat ik ben, spoelen naar 22 seconden: Vind het prachtige namen zowel Eowyn en Arwen zelfs Galadriel vind ik wat hebben al is die moeilijker uit te spreken.
Ja, erg, kwam ook een keer een Wanker (rukker) tegen, uit Scandinavië, die werd ook erg uitgelachen door mijn Engelse collega's.
Bear Hunter Djahvino Nigelliya Midissia Emjay Een willekeurige greep uit een of andere Facebook groep
Die fb groep staat vol met pareltjes, ongelofelijk wat sommigen bedenken. Het is net scrabble soms. - En dan met name de namen waarvan je denkt; waarom die extra letter of die ' ertussen? Why?!
Baal nog steeds dat ik eruit gegooid ben. Alhoewel de andere groep ook pareltjes heeft. Kwam laatst een Joywip tegen.
Had een topic geopend met welke namen je lelijk vindt. En daar m'n mening in gegeven, viel niet in goede aarde
ja of dick, bij ons op school hadden we werkweek naar londen, 1 jongen schreeuwt naar zn vriend: hey dick! en een man daar draait zich om: that's an insult you know..
Ik vind Kate juist niks en Keet super leuk . Maar hij matcht niet zo goed met onze achternaam dus valt af.
Ik vind keet ook niet afgrijselijk hoor. Ik vroeg het me af omdat ik het dus wel een leuke naam vind maar kan inzien waarom keet niet in de smaak zou vallen..
Misschien denken mensen bij Keet gauw aan een bouwkeet. Ik zou zelf niet voor die naam kiezen maar echt vreselijk vind ik het ook niet.
Ach en het is maar goed dat we niet allemaal Henk en Ingrid heten toch. Wat de een afschuwelijk vindt, vindt de anders de mooiste naam die er is. En ik blijf dit een leuk topic vinden. Verbaas me nog regelmatig .