Wil nu wel is die fb groepen weten hoor En idd Keet denk ik aan bouwkeet en Keten! Kate is wat meer gepast. Maar idd iets met smaken...
Tiny Cox deed het ook erg goed in de eu. In de tijd dat die man werd geboren konden zijn ouders niet beter weten, maar ik heb bij mijn kinderen er wel rekening mee gehouden. De schotse kant van de familie kon bij de bruiloft van een kennis ook wel erg grinniken om oom Berry en tante Joke.
Zijn dat namen dan????? En dan nummer 30: Bert! Tja of ik hem mooi vind is een ander verhaal, maar het is wel de enige naam in het rijtje! (Sorry Yolanthe ook Xess Xava vind ik géén naam)
kwam vandaag in de krant Rahpael tegen. (Met puntjes op de e, maar dat lukt me niet op mijn telefoon). Dat vond ik ook intrigerend.
Kom net op facebook de naam Djyliano tegen... verschrikkelijk! En dan ook nog bij een hollands blond knulletje...
Qwynn Liejon Kainoa Faiyenna Laquilya Quilinzo Precious Blaze Rychelli Cymara Caricia Xyomara Xaveryano Djaythano Djyliano Een paar namen die ik net op fb voorbij zag komen.
Dat dacht ik dus eerst, wat slordig en stom om dat zo te schrijven. Maar de naam stond 3 keer in het geheel, 1 keer onderschrift en 2 keer in de tekst, dus ik ben echt bang dat de schrijver het netjes heeft nagevraagd en correct heeft opgeschreven.
@femkes Maar... hoe spreken die mensen dat dan uit?! Is het niet een gevalletje 'Brain'? (http://www.voornamelijk.nl/dyslectische-vader-spelt-naam-verkeerd/)