Ik vind Quinn een leuke naam maar niet als hij geschreven word als Kwin. Niet afgrijselijk dus maar apart en raar. Staat óok genoemd in dit topic.
Jaa maar wie zeg dat ik wil dat andere mijn kinds naam gebruik op een pagina. Ik heb mijzelf laatst ook onvindbaar gemaakt op het internet en dan zie ik der naam hier in deze topic. Wat ik not done vind is dat je ergens reageer op een pagina of wat dan ook en dat mensen het hier in een undercover forum zetten om erover te bashen. Het liefst wil ik niet dat de naam van mijn kind geassocieerd word met dit soort dingen.
Het is niet de naam van jouw specifieke kind die vermeld wordt. Er wordt niet naar jouw specifieke kind verwezen. Het gaat over de naam Op zich. Helaas is het 2017 en kan jij niet bepalen wat anderen schrijven op het internet.
Dan moet je dat bedenken vóordat je een naam kiest die niet of nauwelijks word gegeven. Zelfs namen die heel vaak worden gegeven maar gewoon niet iemands smaak is word hier geschreven. Dat kan je echt niet tegen gaan. Het is een mening...dat mag je altijd geven. Dat jij het bashen vind is omdat jij het wel een mooie naam vind. De ander geeft aan, nee niet mijn smaak of ik vind Fleur niet passen bij een donker kindje of ik vind Dasjanti niet passen bij een blank kindje. Dat is niet bashen, dat is een mening. Hetzelfde met Bloem, Sterre, Wolf...ik vind ze niet afgrijselijk maar zou ze nooit aan mijn kind geven. Het past gewoon niet bij mij. Niet dat het een voorwerp, dier of wat dan ook is want de naam van mijn zoon is ook een spaanse stad. De naam past bij jou, je kind en je leven. Wat andere ervan vinden blijft evengoed een mening... Laat het gaan en kom gezellig mee kletsen op het forum. Er zijn genoeg andere topics waar jij ook een mening in mag/kan geven die andere niet altijd leuk zillen vinden
Had je je kind lekker Sophie of Emma moeten noemen. Overigens gaat het niet over jouw kind maar haar naam. De naam van mijn zoontje zal ook niet iedereen leuk vinden. Ze zeggen toch niet dat mijn zoontje niet leuk is?
Oei oei, wordt het weer even persoonlijk Als je je kind een bijzondere, niet veel voorkomende naam geeft, zijn er altijd mensen die hem niet mooi vinden. Onze kinderen hebben ook namen die niet vaak (meer) gegeven worden. Veel mensen zullen ze dus wat ouderwets vinden. Who cares? Mij maakt dat niet uit! Wij vinden ze mooi en daar gaat het om!! Een kind dat Martijn heet is toch ook niet meteen een pedofiel??
Oh nu ben ik zó benieuwd welk pareltje in dit topic de naam van je dochter is Anyway, kies je zelf voor in mijn ogen, dus moet je ook niet janken als andere mensen de naam niet mooi vinden. Daarbij plaats je het zelf al op internet. Namen van mijn dochters zijn ook voorbij gekomen en interesseert mij echt geen reet. Ik vind ze mooi, punt.
Ja als je op het geweldige idee komt om je kind Utopia oid te noemen, kun je verwachten dat mensen het lachwekkend vinden. Als dat je raakt, had je voor een gangbare naam kunnen kiezen dan krijg je nou eenmaal minder vaak opmerkingen.
Oh dat was ook echt de naam? Lekker ook om dat als gebruikersnaam te kiezen als je hier komt zeuren dat de naam 'anoniem' moet blijven En wat mij betreft past die naam perfect in dit topic!
Mijn dochter heeft ook geen alledaagse naam. De ene vind hem fantastisch, de ander vreselijk. Denk dat er eigenlijk ook niks tussen zit.. Het maakt me niet uit, ik vind hem ontzettend stoer en hij past bij haar. Ben hem hier nog niet tegen gekomen, maar mocht dat wel zo zijn.. tja, jammer dan. Ieder zijn eigen mening. Liever dat ze de naam van mijn dochter afgrijselijk vinden dan mijn dochter zelf .
Volgens mij gaat het over deze post. Als je zoekt op prishaylee is dit het 2e zoekresultaat in Google. (Was even nieuwsgierig )
Prishaylee: Ik vind de naam van je dochter inderdaad afgrijselijk. Wat voor huidskleur ze heeft, maakt me geen fluit uit. En ik geloof meteen dat het een fantastisch lief kind is. Maar haar naam, nee die vind ik afschuwelijk. Maar ik ben dan ook een heel naar mens. Nare Betsy
Uit mijn zoektocht: Sanae (maar dan uitgesproken als Senna. Huh?) Shimayra Vinzenzo Donnevan Silvenzo Djayciano Daymian Djake