Zoiets is bij mijn vriend ook gebeurd, vader dacht onderweg naar het gemeentehuis dat hij Rutger eigenlijk niet zo mooi vond en heeft zijn zoon toen naar zijn schoonvader genoemd. Een totaal andere (dubbele!) naam. En ja, ze zijn gescheiden. Maar dat was pas 2 kinderen later
JAAA hahahahaha heb het laaang geleden al gezien maar die uitspraak is me bijgebleven. Heb me kapot gelachen.
Ik heb het hier vast al eens eerder gezegd geloof ik, maar de lelijkste naam die ik ooit ben tegen gekomen was die van een vakantiekracht bij ons op het werk. Hij was vernoemd naar zijn opa's Karel en Jeroen. Karoen. Het paste voor geen meter bij hem.
Ik hoop dat hij dit zelf nooit te lezen krijgt, het was zo'n aardige jongen. Maar als ik hem was had ik mijn naam veranderd.
Ben benieuwd waarom je deze namen zo vreselijk vindt? Voor mij persoonlijk zijn ze niet mijn smaak, maar om nou te zeggen afgrijselijk.. nahh (except Kitty dan).
Ja die Jim.., die heeft al een 'poosie' liggen denken totdat ie eindelijk op deze naam kwam! Z'n andere kind dan: Lux. Moet nog altijd denken aan luxaflex. Niet dat die kinderen van o.a. Gers Pardoel (o.a. Goud), Emile Ratelband (o.a. Tsjakkalotte) en die van die chick die vroegahh in GTST speelde (o.a. Mensje en Zus) nou betere namen hebben.....
:O OMG! Onder het mom van 'Koen was niet goed genoeg want dan zou opa Karel zich achtergesteld voelen'? :O Karoen.. Doet mij denken aan Kameroen en 'sinterklaas kapoentje'..
Divers namenlijstje van mensen die ik (indirect) ken: Poldy Pauw Anne Frank Rinze (vind ik an sich wel mooi, maar moet nog altijd aan 'Rinse appelstroop' denken ) Timber Dies Beitske Bibi Wiona Diona Biona Blanca Nies Dia En nu ben ik vást nog een hele hoop namen vergeten..!
Tsjakkalotte is afgewezen. Daar heeft ie zelfs een rechtszaak voor aangespannen geloof ik. Net als dat ie zijn zoon Rolls Royce wilde noemen. Mocht ook niet.
Je hebt gelijk dat Tsjakkalotte is afgewezen. Dacht dat hij zn dochter Tsjakka wilde noemen en dat afgewezen werd, en dat Tsjakkalotte wél geaccepteerd werd (wat van de zotte zou zijn, maar dat terzijde). Niet dat de namen van zn kinderen nú veel beter zijn..: Royce Romée (Romée vind ik zelf prachtig, maar doelde meer op alsnog dat Royce gedeelte). En een zoon genaamd Frans, die ze Rolls noemen.................
Niet dat ik weet Vind ze afzonderlijk van elkaar al afgrijselijk genoeg.. O, ken ook nog een Bionda btw. Of had ik die al in de lijst gezet?
Voluit heet de baby: Utopia Utopiana Waldschmit... http://denhaagfm.nl/2016/10/07/haags-stel-noemt-baby-utopia-utopiana/
Ik bedoel eigenlijk de achternamen die echt geen voornaam kunnen zijn, zoals Spurgeon en namen van landen/volksstammen zoals Israël.