was haar moeder niet een of andere kunstenares? dan past zo"n alternatieve naam wel (maar ik zou t zelf nooit doen )
Zie bij de Prenatal weer veel "prachtnamen" voorbijkomen.. Maar welke me opviel was Zowi. Super leuke naam, maar wáárom in godsnaam zo geschreven??
Fokje is een normale naam hoor. Ik ken er meerdere. Zelfs een Fokje Tiete. Ja echt. Als vind ik dat de naam nu niet meer kan.
Ik had een docent wiens vrouw Foekje heette. Autocorrect maakt er al Doekje van haha. Maar het was altijd een hele sneue man, die ons heel erg probeerde aan te pakken maar stiekem echt een mietje was. Dus wij gingen altijd vragen hoe zijn vrouw ook al weer heette, dan was hij direct stil
Fokje doet me denken aan de "schaamnamenlijst". Er bestaat werkelijk iemand die heet Fokje Modder. Valt je eurootje al?
In de straat hier tegenover woont een Balthazar. Een beetje teveel van het goede. Broers heten Pepijn en Floris. Ik had er Maurits van gemaakt denk ik...
Kindje van kennissen heet Loïs. Op zich helemaal niks mis mee natuurlijk, maar ze spreken het uit als Lois (Lojs). Dus ik vroeg; waarom dan de puntjes? "Dat staat mooi". Ehhhh.. ok