Drie kinderen in één gezin: Maev Nyla-Dae Nox De oudste twee moeten in ieder geval met enige regelmaat hun naam spellen.
Zag op Facebook voorbij komen.. "Djheaven" en als uitleg stond erbij dat je het uitspreekt als Kevin maar dan met Dj.. Djevin ofzo dus.. haha..
Mocht hij later een carrière als dj ambiëren dan hoeft hij niet lang na te denken over zijn artiestennaam
Als je toch al uit moet leggen hoe je de naam van je kind uitspreekt, dan doe je toch iets niet goed????
Er heeft ook iemand zitten slapen bij de gemeente.. Ze moeten die regels echt aanscherpen, wat mij betreft. Dit kan toch niet?
Ligt eraan. Onze zoon heeft een franse naam. Maar als je het leest kun je ook makkelijk denken dat het een engelse naam is. Dus ja, zo nu en dan ontkom je er niet aan om uitleg te geven. Overigens zullen mensen wiens kind zijn/haar naam met een J of Y begint dat ook steeds vaker krijgen. Denk maar eens aan de naam Jara/Yara. Ik ken er inmiddels aardig wat. Bij de ene familie spreek je uit als ja-ra, bij de ander als dja-ra..
Ja oké, maar dat vind ik een ander verhaal.. Jim en Jim kun je ook op twee verschillende manieren uitspreken.. Maar als je zo'n geknutselde naam kiest dat je dus moet uitleggen hoe hij uitgesproken wordt..........
afschuwlijk!!! en Freddymier? leuk dat je word vernoemt naar een soldaat mier in Maya de bij...lig stuk ahahahahahahahha arm kind NEE? Als je net denkt dat het niet erger kan dan Freddymier etc
Zou ik idd. ook niet voor kiezen! Maar sommige mensen zijn nou eenmaal van die types die graag in de belangstelling staan. Denk dat het voor een deel van hen juist van waarde is als de naam maar zo raar mogelijk is (aandacht, aandacht, aandacht)..