Ik hoorde laatst dat iemand Tibby/Tibbie riep tegen zijn dochter. Had dat nog nooit gehoord, geloof ook niet dat het mijn smaak is.
Ehhhhh vind m moeilijk hoor! Ik zie ons al oud en verschrompeld in de bejaardesoos verzorgd worden door alle Djezmins, Delights en Djaydens van deze wereld. Hahahaha
Nou, dat wordt wel wat, want oh hemel als iemand zijn verzorg(st)er, die Gihklan'ofoje'lie heet, moet roepen en zijn/haar naam kan niet uitspreken Zit je daar in je eentje "Giofolie! Ginalie! Goiyfejdlie!" te piepen
Haha! Nou, daar heeft mijn zus nu al last van. Die geeft les aan een middelbare school in een grote stad. 99% van haar leerlingen heten Lakisha, Destiny en Djaylianciano. Ze is nu al een week aan het oefenen met namen leren en uitspreken haha. Nee serieus, dat is toch sneu. Een bijzondere naam, oké. Maar dat het zo ver moet gaan dat je als leerling drie keer je naam moet zeggen voordat je docent je begrijpt?! En dan zijn docenten over het algemeen genomen nog redelijk wijze personen , moet je eens indenken wat kleine kinderen en bejaarden door moeten maken...