Dit is alleen van toepassing voor mensen met van oorsprong de Nederlandse achtergrond. De rest van de Nederlandse bevolking geeft sneller een voornaam dat bij hun achtergrond, achternaam en het uiterlijk van het kindje past. Zo klinkt een hoogblonde Luciano de Jong inderdaad 'goedkoop'. Onze Italiaanse vriend heet echter Luciano la Furria (achternaam iets anders). Klinkt ineens heel anders, toch? Helemaal als je hem ziet. Daarnaast geven genoeg mensen die volgens dit lijstje 'kak' zijn ook vaak half verzonnen Scandinavische namen. In combi met een oud Hollandse achternaam zien deze meestal er ook niet uit op papier.
Op fb Prenatal Féhre zusje van Djéhve. Ik heb dan zo Veel vragen over de uitspraak. Fee-re denk ik door het streepje. Of is het een hippe manier van Vere?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wolfe%2B585,_Senior Ik vind deze ook wel passen in het rijtje 'het zou verboden moeten worden'.
Zag van de week bij de intocht op de pietenmuts van een kindje staan: Djowie.... Echt, dan vraag ik me af: wat is er mis met Joey? Het staat zó vreselijk dom!
En deze dan (van dezelfde site): https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116 O.M.G.!
Dat heeft vast een kindje geschreven in groep drie haha! Zo schrijft mijn dochter de naam joey namelijk
Het stond op de pietenmuts gedrukt.....Ik neem aan dat het kindje (een jaar of 5) deze niet zelf besteld had...
Byèn (meisje) Met streepje op de e naar links dus.. Hoe zullen ze dat uitspreken: bei-jen, als in ''Mady by Jen''?
Ik zou het uitspreken als Biejèn. Ik zag deze lijst op de Facebook van Me-to-we: Voor jongens: Dieder, Rijkaart-Noevann, Djek, Haider, Faap, En, Bemvindo, Bellend, Chimbuiko, Fuzz, Elizaberthus, Djavano-Remco, Edrielsel, Folios, Persie, Jup, Lubbertje, Lord-Seven-Angel, Ksawier, Roeg, Ruig en Roog, Soheil, Papa-Kofi, Kokoete, Okay, Obbo en Libeamlak. En meisjes: Paris-London, Favor, Favour, Uranus, Zizzi, Zahara, Toet, Wiet, Vogue, IJssel, Trui, Chinouk, Cleopatra, North, Zon, Ha, Jo, Blossom, Maple, Aloe, Blizz en Flow, Pep, Soz en Soda.