Door die komma erin zou ik bijna denken dat dat Xnlwnflnfsf-Mfnwg de achternaam is....ok, dan past de voornaam nog steeds in dit topic, maar aan een achternaam kan je niet veel doen....
Oh wat erg die lijst! zitten echt hele mooie namen tussen die gewoon lelijk gemaakt zijn door een andere spelling!
Yor-el.. eigenlijk gespeld als Jor-el, de vader van Kal-el.. oftewel: Superman!! Ouders zullen wel fans zijn geweest van DC Comics haha. Vind het nog wel grappig ook eigenlijk
Ik hou daar ook van. Mijn dochter is ook wel eens voor een jongen aangezien door haar naam , al vind ik het echt geen jongensnaam hoor. Maar goed, daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeld.
Een nieuw klasgenootje van mijn zoon heet Vennety. Om je kind ijdelheid te noemen vind ik al erg apart, maar dan ook nog fonetisch geschreven?
Bij de dokter hing van de week ook een geboortekaartje van een vanity, met zo'n aparte tweede naam dat ik het niet heb onthouden. Overigens kan ik vanity niet meer horen zonder aan "kerels met een kleintje" te denken
Ik kan me die al niet eens meer herinneren Vermoed dat het in een facebookgroep is geweest, dus laten we dan maar hopen dat het dezelfde is en er niet nog meer rondlopen