Ik volg trouwens iemand op instagram waarvan der zoon bamboo heet. Kan er nog steeds niet aan wennen.
Net op Facebook, meisje met de naam Maricella. Dat verschilt maar 1 letter met Varicella. En wie noemt zijn kind nou Waterpokken?
Ja ! Ik had meteen een balletje opgegooid bij mijn man voor een mogelijke naam voor de baby, helaas vond hij het geen goed idee
Ja, die ken ik ook één maar dat is een meisje. En nog stommer is dat ze de Engelse schrijfwijze gebruiken (uitspraak Bemboe) maar dat ze het op zijn Nederlands uitspreken, gewoon als Bamboe. Dat staat er toch niet? Bamboo's moeder wilde voor de geboorte tegen mijn (ook zwangere) collega niet zeggen hoe haar dochter geen heten want het was zo'n leuke naam, dan ging zij hem vast inpikken. Nou, nee!
Treurigheid. Zeg dan Bam Boo, zoals het er fonetisch staat. Maar het Engels opschrijven en vertaald uitspreken is echt heel dom.
Billy Jean meen ik zelfs, enorm erg idd. Het is dus een tweeling, zelfde periode geboren als mijn j/m tweeling. Die hebben overigens heel Nederlandse namen, zoiets ( dus niet hetzelfde) als de Divorce tweeling
Namen zijn bijzonder vreemd maar de foto's en de kindjes wel super schattig. Al blijf ik me steeds verbazen als ik het weer lees...
Er is voor mij maar een naam die ik vreselijk vind en die is vrij normaal. Maar de naam patrick vind ik echt lelijk.. de vriend van me zus heet zo maar raak er niet gewend aan.
Op de Facebookpagina van Prénatal. Worden iedere maandag de pasgeborenen geplaatst met naam en foto. Hier vind je alle albums: https://www.facebook.com/Prenatal/photos/?tab=albums