Hier in de buurt is laatst een Dexx geboren. Lenn, Lynn, Finn enz kan ik nog in komen. Daar is de 2e n ook nog gewoon uit te spreken. Maar Dexx... eigenlijk staat er dan Deksks. Die laatste x is zo ongelovelijk nutteloos dat ik mij af vraag of er überhaupt over nagedacht is.
De raarste naam die ik ooit heb gelezen is "ijkmno" of iets in die richting. En dat moest je dan uitspreken als "Noël"... No-L dus. Als in: een stukje van het alfabet waar de L in ontbreekt. Hemeltjelief, dat is toch niet te volgen??? Arm kind
Welmoed en Titus bieb vind ik zo raar niet. Nineve is een plaats uit de Bijbel Ot een naam van vroeger Dimmy is idd wat apart
Was in Amerika (natuurlijk). Kan me inderdaad niet voorstellen dat dat in Nederland ook mag. Sommige mensen moeten gewoon tegen zichzelf beschermd worden
Maar dat zijn dus Bamboo en Billy in de dagelijkse gang van zaken? Iets te vaak ik Ouwehands Dierenpark geweest misschien?
Mercedes de dochter was er eerder dan de auto. De oprichter van Mercedes heeft ,zijn auto's naar zijn dochter vernoemd en niet andersom ad: ooo zie net dat ik niet de eerste was.
Zoals hier ergens geopperd; Joek en Dox en Lux voor een meisje? ik zal wel raar zijn, maar kan me echt niet voorstellen dat zoiets dan de mooise meisjes naam is die je kan vinden voor je dochter.