Wat vreselijk: Jay-sus! En X'eed en D'twain! Ik zag gisteren op tv wel een grappige naam die mogelijk ook streekgebonden is, overigens een volwassen vrouw: Hottie.
Hottie zag ik ook voorbij komen, gruwelijk😅 Ik vind hele Limburgse namen ook echt lelijk. Sjeng, Sraar enzo. Hoor je gelukkig niet veel meer. Laatst wel een jongen geboren: Baerke. Ieks.
Haha ik denk dat je op mijn topic doelt Wij houden heel veel van onze kindjes hoor, daar hoeven ze geen Roos, Emma of Finn voor te heten
ik mag lezen en reageren net zoals jij doet. Ook als het me niet bevalt. het is makkelijk iets af te zeiken anoniem achter een computer. Je hoeft een ander zijn naam niet mooi te vinden zolang jij het niet draagt, dat is mijn punt. wat moet het je boeien wat voor een naam een kind heeft gaat om de persoon.
Maar die heten voluit meestal wel gewoon Peter. 😏 Volgens mij zijn er niet echt specifieke Brabantse namen zoals die er in Limburg en Friesland wel zijn.
Ik mag lezen wat ik wil ook als ik het onzin vind!!!!! Makkelijk mensen bashen van achter de computer zo zie ik het.
Omdat ik het kinderachtig vind vandaar die uitspraak. Kinderen moet je op die manier aanspreken en blijkbaar voel jij je aangesproken!
Blijf het een geweldig topic vinden Ik dacht dat iemand op een ander forum haar kind gewoon een internet bij naam had gegeven. Blijkt het nu de echte naam te zijn. Het meisje het Miep. Ik moet dan of denken aan speedy gonzales: miep, miep, zoef! Of aan 1 of andere beppe haha! Arm meisje
Ik zag vandaag Madee Liefe voorbij komen, naar Madelief maar dan toch anders . Ik maak ook niemand belachelijk hoor..
Hé suikerspin, relax! We bedoelen het niet kwaad hoor. Dit topic is voor de lol. We willen niemand afzeiken en gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Als mensen een aparte naam voor hun kind kiezen weten ze dat daar wisselend op gereageerd kan worden. Ik denk ook niet dat iedereen de naam van mijn zoon mooi vindt maar dat maakt mij toch niets uit? Er is trouwens ook een topic met mooie namen. Dat is niet in het leven geroepen om mensen op te hemelen, net zo min als dat dit topic er is om mensen af te zeiken.
Precies! De naam van mijn middelste is meerdere keren genoemd. Maar daar lig ik echt niet wakker van hoor, vat het ook totaal niet persoonlijk op en ben er geen seconde verdrietig om. Ik vind hem nog steeds prachtig. Dus neem je rust. Lekker broeiend wat een aantal vrouwen op zp van bepaalde namen vinden. Ik vind het een heerlijk topic om te lezen en het is hier erg gezellig. Dus kom of gezellig mee posten met namen die jou opvallen. Of lees stilletjes mee en erger je in stilte
Ik denk dat bij elke bestaande naam wel mensen te vinden zijn die die naam om wat voor reden dan ook verschrikkelijk vinden. Dat heet smaak en dat is heel normaal en mag je uiten... Er wordt hier toch niemand persoonlijk aangevallen? Het gaat enkel om de namen. En ik denk dus dat iedereen die hier reageert wel iemand anders op dit forum kan vinden die naam van haar kind verschrikkelijk vindt
Ach laat suikerspin lekker. Ze zal zich wel aangesproken voelen ofzo. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet begrijpen dat men wel eens een andere mening kan hebben.
Tja ik denk toch dat mensen zich snel aangesproken voelen, ook al heb je het slechts over de naam en niet over de persoon die de naam draagt. Niet iedereen kan dat los van elkaar zien, kennelijk. Zo zei ik een keer dat ik veel Italiaanse namen ordinair over vind komen... Waarop iemand gelijk een rotopmerking maakte met hoe ik het wel niet zou vinden als iemand de naam van mijn dochter afschuwelijk vindt. Ehm tsja, van mij mogen ze dat allemaal vinden hoor!