even de prenatalpareltjes weer lezen -gigino (stottert papa of mama?) -hazel(noot) -jipp (waarom pp?) -kensi (meisje, ik vind het een hondennaam en anders voor een jongen) -leff -lorelei (op die berg gemaakt? Slechte associatie mee (eng punt met varen, de lorelei-bochten) -josline -minze (...klinkt zo minimaal, minste?) -nim -reen -sayfeddine -genola
Hazel spreek je op z'n Engels uit en is een normale naam. Maar ik zie wel vaker namen voorbij komen hier die ik vrij normaal vind (Marina, Flo, Pepijn). Kan misschien je smaak niet zijn maar afgrijselijk zijn ze toch ook weer niet.
Livvy en Aemy. Bijzonder is het zeker, voor een volwassen vrouw helemaal. En Aemy snap ik niet, heeft toch geen meerwaarde zo''n en erbij. Te geknutseld
Ik vind Hazel,op zijn Engels, en Nim best leuke namen. Sayfeddine is (voor zover ik weet) gewoon een islamitische jongensnaam dus niet geknutseld.
ik heb een tijdje in nieuw zeeland gewoond en gewerkt op de nicu aldaar en daar heb is toch wat gezien echt waar niet te geloven dat mocht V-Eight vader was fan van v8 motoren echt arm kind. A-sha oftewel adasha maar dan apart gespeld met streepje echt sommige mensen mogen niet zelf de naam verzinnen
Ik denk dat Lorelei uit the Gilmore Girls is. Mogelijk zelfs met roepnaam Rory (wat ik absoluut niet mooi vind voor een meisje)
Dat vind ik ook extreem storende namen, waarbij je het leesteken moet uitspreken. Dat kind hadden ze ook a-a kunnen noemen trouwens...
Hier in het dorp is er een gezin die hun zoon Splinter hebben genoemd. Vervolgens kregen ze een dochter, die heet Lux.
die ken ik niet Mijn associatie was/is de berg in duitsland. Net als dat je een kind Himalaya of Alpen zal noemen
die "ken" ik van een andere baby-site....daar staat het wel aangegeven als 2 namen, dus er vanuit gaande dat het dezelfde betreft (zou wel héél toevallig zijn als er 2 van geboren zijn) is het idd een vergeten spatie. EDIT: oh nee...na controle blijkt het daar met een - te zijn nét iets minder erg dan helemaal aan elkaar geschreven maar het is toch nog steeds een errug lange voornaam. het is overigens het zusje van Kimberly en Johannes die als Kim en Hans door het leven gaan....dus ik denk dat Engelina-Klazina inderdaad wel Lien zal worden (of Eng )
Kwam ook weer een paar pareltjes tegen: Javaj Djay Jayvanno Yeffrie Tizziano Tja je moet er van houden pffff
In mijn omgeving een meisje wat pebbles heet. Hoop niet dat ze ooit een broertje krijgt met de naam bambam.