Afgrijselijke kindernamen

Discussie in 'Babynamen' gestart door Boommm, 29 mei 2016.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Dat ligt er maar helemaal aan hoe het kind bekend komt te staan

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nou ik zie 1000 keer liever een Ressa of Sophie dan een Djaylyn of andere ordinaire naam. Denk dat het voor een kind ook fijner is om een maatschappelijk geaccepteerde naam te hebben dan zo'n geknutseld geval.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Heel leuk. Elke keer 'Nee nee, er moet een D voor.' 'Oh en dubbel Z ipv een S.' 'Daar dan in het midden nog een streepje.' 'Ja, zo schrijf je Djazz-lynne.'

Ik ben blij met mijn inspiratieloze naam, ik hoef hem nooit te spellen en mijn kind straks ook niet.

4. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ja dat is echt zwaar vervelend. Mijn naam wisten ze vaak ook niet te schrijven. Nou geef maar de pen ik schrijf het zelf wel....

Of op kamp, naamplaatjes noem het maar op de verkeerde naam stond. Nog steeds niemand die mijn naam goed heeft als ik hem aan de telefoon noem bij onbekende.

Niks mis met 'populaire' namen.

5. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Ik weet zeker dat iedereen een naam voor zijn kindje kiest, die je mooi of bijzonder vind (anders kies je er niet voor)
    Ik bedoel ermee te zeggen dat iedereen met liefde een naam voor haar/zijn kindje kiest.
    laat elkaar in de waarde en praat niet over mensen of ze niet op deze site zijn.
    Hoe zouden jullie het vinden als er zo over de naam van jullie kind
    wordt gesproken.
    Ik vind het ''hard'' dat er gezegd wordt ''dan ben je toch niet goed bij je verstand''
    Over smaak valt nou eenmaal niet te twisten.
    Dat is wat ik kwijt wilde.

6. Logan

Logan Niet meer actief

Er zullen heus genoeg mensen zijn die de naam van mijn kind niet mooi vinden, niet iedereen vind hetzelfde mooi. Dat kán ook niet.. Neem dit topic aub niet te serieus ;)

7. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

De zeer inspiratieloze naam van mijn dochter is ook meerdere keren in dit (en vele andere) topics vermeld. Lompe klank, kattig, uitgekauwde trendnaam, kan best even door gaan.
    Ik vind hem wel leuk. Zij ook. Dat is alles wat er toe doet.

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ach, de naam van mijn kind is hier ook genoemd. En ook in het topic "10 vragen over namen" als antwoord op de vraag van welke naam je niet kunt begrijpen dat anderen hem mooi vinden.
    Als je echt achter de gegeven naam staat moet dat je niet hinderen. Toen ik besloot mijn zoontje Wolf te noemen wist ik dat er mensen zijn die het een rare naam vinden, of zielig, of mij niet goed bij mijn verstand vinden. En dat mogen ze best vinden. Dat zegt niets over mijn kind.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik ben zelf blij dat ik geen bijzondere of vreemde naam heb met een ingewikkelde spelling. Mijn man ook, dus hebben we ook voor de kinderen voor aardig makkelijke namen gekozen, ook internationaal gezien, want mijn naam is in veel talen een tongbreker en aangezien ik veel gereisd heb, bij internationale bedrijven heb gewerkt en in het buitenland gewoond, werd ik daar wel een beetje getikt van dat ze hem steeds verkeerd uitspraken.
    Nou ja, een Jayoniquoieeezayaï loopt daar zowat dagelijks tegenaan.
    En origineel kan leuk zijn, maar er zijn ook veel namen waar ik voor zou passen.

10. Fabje123

Fabje123 Bekend lid

9 jan 2016
    555
    53
    28
    Vrouw
    Ik vind het wel anders als je naam genoemd wordt (geloof dat de mijne ook al voorbij is gekomen) dan wanneer er specifiek naar je pas geopende topic wordt gerefereerd met 'waar zit je met je verstand?' Dat is een persoonlijke sneer en dat vind ik niet ok.

Laatst noemde ik de naam van mijn dochter in een ander topic en toen heb ik angstvallig dit topic dagenlang in de gaten gehouden haha. Gelukkig kwam hij toen niet voorbij. Zó erg is de naam dus gelukkig ook niet ;)

11. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Ik vind Tante Pollewop anders erg bijzonder.

:D

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha dat dacht ik ook, ik kijk bij zo'n reactie altijd of iemand de naam van haar kind in haar banner heeft staan ;)

13. Humava

Humava Niet meer actief

Mijn dochter heet al bijna 4 jaar Tante pollewop, En ik dacht nog wel origineel te zijn:p

14. Fabje123

Fabje123 Bekend lid

9 jan 2016
    555
    53
    28
    Vrouw
    Hahahaha :-D

Ze heet gewoon E.rin....komt niet heel veel voor, maar is wel gewoon een naam.

Enneh... ik wist niet dat er nog iemand een Tante Pollewop had ;)

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zie op Facebook een Jaé Zyn.......... Die kan dus ook zijn complete leven gaan uitleggen dat het geen Jayson is..

16. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Op Facebook: A'Veanley en Ae'Millian.

Doet pijn aan mijn ogen.

17. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Makx.... wat is er mis met gewoon Max??

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    beetje zo het topic gelezen
    ik ben ook niet van de dj effecten
    de namen van mijn kids overigens niet tegen gekomen zo ver ik zag haha

al vind ik wolf wel heel stoer

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Een kindje bij mijn zoon op school heet Djé.

20. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Weer via Facebook van Prenatal.

Yayyz. Serieus?
    Xoë. Dit spreek je uit als?? Ksowie?
    Rocci..
    Kyandjo

Deel Deze Pagina