Nou ik zie 1000 keer liever een Ressa of Sophie dan een Djaylyn of andere ordinaire naam. Denk dat het voor een kind ook fijner is om een maatschappelijk geaccepteerde naam te hebben dan zo'n geknutseld geval.
Heel leuk. Elke keer 'Nee nee, er moet een D voor.' 'Oh en dubbel Z ipv een S.' 'Daar dan in het midden nog een streepje.' 'Ja, zo schrijf je Djazz-lynne.' Ik ben blij met mijn inspiratieloze naam, ik hoef hem nooit te spellen en mijn kind straks ook niet.
Ja dat is echt zwaar vervelend. Mijn naam wisten ze vaak ook niet te schrijven. Nou geef maar de pen ik schrijf het zelf wel.... Of op kamp, naamplaatjes noem het maar op de verkeerde naam stond. Nog steeds niemand die mijn naam goed heeft als ik hem aan de telefoon noem bij onbekende. Niks mis met 'populaire' namen.
Ik weet zeker dat iedereen een naam voor zijn kindje kiest, die je mooi of bijzonder vind (anders kies je er niet voor) Ik bedoel ermee te zeggen dat iedereen met liefde een naam voor haar/zijn kindje kiest. laat elkaar in de waarde en praat niet over mensen of ze niet op deze site zijn. Hoe zouden jullie het vinden als er zo over de naam van jullie kind wordt gesproken. Ik vind het ''hard'' dat er gezegd wordt ''dan ben je toch niet goed bij je verstand'' Over smaak valt nou eenmaal niet te twisten. Dat is wat ik kwijt wilde.
Er zullen heus genoeg mensen zijn die de naam van mijn kind niet mooi vinden, niet iedereen vind hetzelfde mooi. Dat kán ook niet.. Neem dit topic aub niet te serieus
De zeer inspiratieloze naam van mijn dochter is ook meerdere keren in dit (en vele andere) topics vermeld. Lompe klank, kattig, uitgekauwde trendnaam, kan best even door gaan. Ik vind hem wel leuk. Zij ook. Dat is alles wat er toe doet.
Ach, de naam van mijn kind is hier ook genoemd. En ook in het topic "10 vragen over namen" als antwoord op de vraag van welke naam je niet kunt begrijpen dat anderen hem mooi vinden. Als je echt achter de gegeven naam staat moet dat je niet hinderen. Toen ik besloot mijn zoontje Wolf te noemen wist ik dat er mensen zijn die het een rare naam vinden, of zielig, of mij niet goed bij mijn verstand vinden. En dat mogen ze best vinden. Dat zegt niets over mijn kind.
Ik ben zelf blij dat ik geen bijzondere of vreemde naam heb met een ingewikkelde spelling. Mijn man ook, dus hebben we ook voor de kinderen voor aardig makkelijke namen gekozen, ook internationaal gezien, want mijn naam is in veel talen een tongbreker en aangezien ik veel gereisd heb, bij internationale bedrijven heb gewerkt en in het buitenland gewoond, werd ik daar wel een beetje getikt van dat ze hem steeds verkeerd uitspraken. Nou ja, een Jayoniquoieeezayaï loopt daar zowat dagelijks tegenaan. En origineel kan leuk zijn, maar er zijn ook veel namen waar ik voor zou passen.
Ik vind het wel anders als je naam genoemd wordt (geloof dat de mijne ook al voorbij is gekomen) dan wanneer er specifiek naar je pas geopende topic wordt gerefereerd met 'waar zit je met je verstand?' Dat is een persoonlijke sneer en dat vind ik niet ok. Laatst noemde ik de naam van mijn dochter in een ander topic en toen heb ik angstvallig dit topic dagenlang in de gaten gehouden haha. Gelukkig kwam hij toen niet voorbij. Zó erg is de naam dus gelukkig ook niet
Haha dat dacht ik ook, ik kijk bij zo'n reactie altijd of iemand de naam van haar kind in haar banner heeft staan
Hahahaha :-D Ze heet gewoon E.rin....komt niet heel veel voor, maar is wel gewoon een naam. Enneh... ik wist niet dat er nog iemand een Tante Pollewop had
Ik zie op Facebook een Jaé Zyn.......... Die kan dus ook zijn complete leven gaan uitleggen dat het geen Jayson is..
beetje zo het topic gelezen ik ben ook niet van de dj effecten de namen van mijn kids overigens niet tegen gekomen zo ver ik zag haha al vind ik wolf wel heel stoer