Dat zie je verkeerd. Je roept 1 keer Michael eten en je hebt de hele bende aan tafel. Hoe makkelijk is dat?
Ik vind afgrijselijk een nare term, dus in de categorie apart.. ik sprak gisteren een super schattig meisje dat Lillifee heette.. heb het nog even nagevraagd of het geen koosnampje was. De naam paste echt perfect bij haar, maar ik neem aan dat het lilly wordt als ze ouder wordt.
En ik hoorde van de week een jongetje die Ridder heet. De andere 2 hebben ook al zo'n aparte en unieke naam. Arm kind.
Nou alleen de dubbel 's is misschien een beetje apart.. Verder niks mis mee toch? 😂 😜
Meestal zit ik wel goed met uitspreken van Namen maar gisteren niet. En de moeder keek me ook nog aan van, je leest toch Hoe hij heet? Hoe zouden jullie deze naam uitspreken: Jayke
Ik zou hem uitspreken als jake, met de y overbodig. Djee-kuh vind ik overigens de meest logische optie, maar het valt mij op dat de meeste "unieke, originele' namen vaak letters hebben die complete onzin zijn, dus vandaar dat ik gok op jake
OMG serieus, dat doe je je kinderen toch niet aan? utopia? falabella? een falabella is een klein pony ras. maar goed, het is toch vaak een bepaald slag volk die dit soort namen zou kiezen. dat is wel weer duidelijk alleen erg sneu voor die kinderen. vooral als ze ouder worden. soms moetn mensen eens nadenken wat de gevolgen kunnen zijn voor die kinderen. en dat hebben ze hierduidelijk niet gedaan.