Ik begon me vandaag dus af te vragen of ik dit wel goed gebruik. Ik ben voornamelijk overdag en savonds misselijk, snachts nergens last van. Ik heb de zetpillen.. Ik neem er sochtends bij het opstaan na het plassen een, zo rond kwart over 6. Ik rekende dat het 8 uur werkt en 2 uur nodig heeft om in te werken. Maar als ik de volle 10 uur later pak heb ik geen tijd op mijn werk om dit te doen. Ik pak de tweede dus rond 3 uur ongeveer in de pauze. Doe ik het dan goed?? Ik bedoel de eerste werkt dus tot 4 uur, en de tweede werkt dan pas rond 5 uur. Maakt het uit dat de inwerking van de tweede pil overlapt met de werking van de eerste pil?
Niet vervelend bedoelt, maar als je kunt werken, waarom gebruik je dan geen tabletjes ipv zetpillen? Ik dacht dat die alleen gegeven werden als je de tabletten vanwege overgeven niet kunt binnenhouden. En ik hoop dat je van je baas niet al kotsende hoeft te werken tabletten kun je innemen wanneer je wilt. Maar om 6:00 en 15:00 klinkt prima!
Neehoor, mijn gynaecoloog wilde mij ook enkel de zetpillen voorschrijven. Dit terwijl ik 24/7 kotsmisselijk was maar wèl alles binnenhield. De zetpillen zouden een betere/snellere werking dan de tabletten hebben volgens mijn gynaecoloog, het fijne weet ik er ook niet van.
Prima hoor. Het gaat erom dat je de spiegel in stand houd. Ik deed het altijd om de 8 uren. Soms idd uurtje eerder omdat dat beter uitkwam.
Haha! Nee hoor, ik hoef niet kotsend te werken. Ik hield en houd wel alles binnen zoals Sado hier boven ook schrijft maar de misselijkheid zonder medicatie maakt dat ik niet fatsoenlijk kan functioneren. Ik heb tot ik de medicatie had thuis gezeten. Ik ga wel overleggen of ik de tabletjes niet kan krijgen want ik vind zetpillen gewoon heel vervelend.