jaren geleden heb ik een mk gehad daar na een gezonde zoon. Dit jaar in juni een ma en afgelopen 3 nov een vmk nu dus weer een positest maar kan niet blij zijn gevoel zegt dat het weer fout gaat
Doe het rustig aan schat, het is ook heel erg eng. Je vertrouwd bij wijze van je lichaam niet meer. Mag je een vervroegde echo? Dus met de 7 weken? Doe het rustig aan meis, denk aan jezelf Xx
Heb een super vk dus zeker een vroege echo. Heb haar vandaag even gebeld en ze belt me vandaag of morgen nog even terug voor een afspraak. Denk dat ze volgende week al even wil kijken of mijn bm zich opmaakt voor een zwangerschap. Wil vrijdag morgen weer testen. Vorige maand had ik een test op maandag en op donderdag was ie al bijna negatief. Dus nu hopen dat ie vrijdag donkerder is
Nee we hebben nog geen onderzoek laten doen. Ik vermoed zelf dat het mijn leeftijd is. De vrouwen in mijn fam zijn allemaal tussen 40 en 45 volledig door de overgang. Ik ben nu zelf bijna 34 en vanaf 10 jaar voor je dat je volledig door de meno bent kun je al minder vruchtbaar zijn We wachten af
denk niet dat dat het is , je bent vruchtbaar of niet aangezien jij zwanger raakt ben je wel vruchtbaar. ik ben ook 34 en heb hiervoor 3 miskramen gehad en dat had niets met mijn leeftijd te maken maar met met bloedstolling, en daar ben ik achter gekomen door vele onderzoeken. juist omdat je al 34 bent is het beter om te laten onderzoeken omdat het klokje toch tikt en het verdriet is telkens zo enorm een tip, bespaar je de moeite om in nl onderzoek te laten doen naar je oorzaak van de miskramen je komt toch niet verder, ze lopen zo achter hier maar daarover kun je op dit forum veel lezen, de meesten van ons wijken af naar belgie en duitsland, mocht je interesse hebben
Wat ik geleerd heb is de kwaliteit van de eitjes in de tijd voor de meno minder wordt dus vandaar ook de kans op een mk groter zou zijn. Voorals nog wacht ik nu eerst af..... maar bedankt voor de tip mocht dit ook niet goed gaan kunnen mijn vriend en ik gaan overleggen wat we willen
hopelijk wel, voor mij is dit de 4e x en 13w is voor mij al een mijlpaal maar niet zonder onderzoek en medicijnen