Ik maak me zorgen, bloedverlies..

Discussie in 'Miskraam' gestart door GreyhoundLover, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GreyhoundLover

GreyhoundLover Actief lid

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,
    Ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen. Ik ben 9 weken zwanger en heb sinds twee dagen waarvan gisteren het heftigst, last van krampen. Echt een menstruatiepijn zeg maar. Vanmorgen heb ik dus ook wat oud roestachtig bloed verloren. Ik ga zo de huisrts maar bellen. Ik voel me echt rot nu want ik denk dat het fout is...
    Iemand hier last van? Ik weet echt even niet waar ik het zoeken moet..
    groetjes van mij..

2. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Hoi Greyhoundlover,

Ik heb wel last van menstruatiekrampjes gehad,maar niet heel heftig of zo. Meer een trekkend zeurderig gevoel. Dit bleek het oprekken van mijn baarmoeder te zijn. En ik had ook last van bruin bloedverlies, maar tot en met week 8.
    In week 16 opnieuw bloed verloren (helder rood), maar geen buikpijn erbij. Ik ben toen bij de verloskundige geweest en met me kleine meid was alles in orde.
    Loop je al bij de verloskundige of heb je al een afspraak gemaakt met een verloskudige? bel die anders even, daar zitten ze voor en wie weet checken ze het even voor je.
    Sterkte in ieder geval en ik hoop dat er niets aan de hand is.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oei dat klinkt niet goed. Maar zolang je geen helderrood bloed verliest kan het best nog goed komen. Maar even langs de VK/HA.
    Sterkte!!

4. GreyhoundLover

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Ik moet zeggen dat het bij mij ook een trekkerig gevoel is en een beetje krampjes maar niet ondragelijk, wel zorgelijk maar je maakt je al snel zorgen hé..
    en het was echt oud bloed. Ik denl dat ik zo de dokter bel en even overleg en misschien kan ik wel eerder bij de vk terecht. Ik heb namelijk voor a.s. maandag een afspraak voor een echo..
    ben wel in de stress hoor.. pfff..

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kijk, nu klinkt het alweer anders. Echte hevige krampen samen met helderrood bloedverlies is vaak slechte nieuws.
    Wat jij beschrijft kan het oprekken van de baarmoeder zijn, het oude bloed kan nog van de innesteling zijn.
    Hopelijk kunnen ze je toch gerust stellen en is er niks aan de hand!

6. GreyhoundLover

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Thanks Panter en Minimee.. Kan ik nu beter de vk bellen of de huisarts??

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik zou toch de vk even bellen!! Die heeft er meer verstand van.

8. GreyhoundLover

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    ok, doe ik dat. Nog een uurtje wachten, dan zijn ze pas op honk. Heb geen spoednummer of zo...

9. GreyhoundLover

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Toch net het vk spoednummer gebeld, ik voelde me opgelaten dat ik een spoednummer moest bellen... ze zegt dat het een voorbode kan zijn van een miskraam, maar ze zegt ook dat het vaker gebeurd en dat het niets hoeft te betekenen. Als de buikkrampen doorzetten en er komt helderrood bloed bij, dan moet ik terug bellen, dan is het foute boel zeg maar...
    Hopelijk gaat het goed...

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wat een vreselijke spanning ga je nu doorheen...heel veel sterkte. Het enige wat je kan doen is afwachten...Ik hoop dat het goed komt meid!!

11. GreyhoundLover

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    De verloskundige belde net terug, als ik de afgelopen dagen gemeenschap heb gehad kan het daar ook van komen. Dan heb je dus kans dat de baarmoedermond toch "beschadigd" is en dat gaat dan bloeden maar komt er dagen later pas uit, oud bloed dus, gepaard gaand met buikkrampen.
    Ik ben dus gematigd positief :) al durf ik bijna niet ;)
    Bedankt Panter voor het medeleven, en de rest natuurlijk ook!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

13. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier ook last van gehad en zeker bij mijn 2e.. Ik had die maand ervoor net een VMK gehad ( is gecontroleerd in ziekenhuis) en was ook heel erg bang.. Ik had ook lichtroze bloed bij onze 2e en krampen.. achteraf ging alles goed want mijn dochter is nu alweer bijna 4 jaar maar snap wel hoe onzeker jij je nu moet voelen en wil je even sterkte wensen!

14. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    erg he die onzekerheid. Ik weet precies wat je meemaakt. Door een teamuitje kon ik gisteren niet meer meelezen. Maar heel goed dat je de vk hebt gebeld. Ik had de ha gebeld in week 6 dat ik bloedverlies had en die zei precies hetzelfde als wat de vk eerst tegen jou zei.
    Je kan weinig met die informatie. Maar als het oud bloed is en de krampen zijn meer een trekkerig gevoel zou ik me als ik jou was geen zorgen maken. Ik denk dat het dan gewoon inderdaad dat het van je baarmoedermond komt (die is nu eenmaal beter doorbloed).
    's avonds lekker een warme pittenzak of kruik doet wonderen.
    sterkte en als je vragen hebt of even wil babbelen zoek je me maar op ;)

15. GreyhoundLover

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Lieve mensen,
    Bedankt voor al jullie medeleven. Helaas heb ik afgelopen woensdag een miskraam gehad... ik ben gelukkig heel goed begeleid door de verloskundige die me zelfs naaar het ziekenhuis stuurde omdat ik zoveel bloed verloor dat ik duizelig was. Aldaar ben ik onderzocht en heb een echo gehad die toch echt het slechte nieuws bracht... ik mocht wel naar huis zonder curretage omdat het bijna weg op de natuurlijke manier weg was.
    Thuis heb ik nog een uur of drie heeel veel pijn gehad en uiteindelijk echt het laatste stolsel wegzien gaan. Ik was toen blij dat de pijn over was.
    helaas werken mijn hormonen me toch echt flink tegen op het moment en ik ben echt heftig aan het ontzwangeren. Geestelijk is het wel een hele klap.
    Maar we moeten door. Mijn lieve man zorgt goed voor me en iedereen is erg lief. Zodra alles weer normaal is, lichamelijk gezien dan, dan gaan we het gewoon weer proberen.
    Voor nu, veel verdriet wat verwerkt moet worden.

MISSCHIEN WIL EEN VAN DE MODERATORS DIT TOPIC VERPLAATSEN? Bedankt allemaal!

16. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Veel sterkte gewenst

17. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meis wat erg..
    Heel veel sterkte!!

18. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst naar miskraam.

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    He wat naar...sterkte meid!!

20. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    jeetje wat vervelend om te lezen meis.
    Ik wens je echt heel veel sterkte toe.

Ik hoop dat je er snel bovenop komt en snel weer verder kan.
    nogmaals heel veel sterkte

Deel Deze Pagina