mijn zoontje heeft een dubbele allergie en een koemelk allergie en een allergie voor verdikkings middelen, hij is nu binnen 2 weken tijd alweer ziek. hebben kinderen met een allergie een lagere weerstand?
Volgens mij niet standaard, maar als ze er vaker last van hebben zijn ze natuurlijk wel minder weerbaar (lichaam is bezig met die allergie). Als je streng bent en je kindje weinig last heeft van de allergie, denk ik niet dat ze een lagere weerstand hebben. Mijn jongste in ieder geval niet! Flinke KMA, ei- en sesamallergie, maar nog nooit ziek geweest (buiten de koorts van de prikjes).
Wij houden ons streng aan zijn dieet, koemelkvrij (krijgt neocate) en sojavrij, hij reageert op beide heel heftig, dus we moeten wel... Ons mannetje is beresterk en in zijn korte leventje (bijna 1) nog nooit ziek geweest, *klopt af*, dus nee, ik denk niet dat je dat zo kan zeggen...
nou is de verdikkingsmiddelen allergie wel extreem alles zet dan ook op dus niet alleen eczeem hij wordt er ook extreem benauwd van
Mijn dochter heeft geen allergie en is heel veel ziek geweest Pff das niet fijn dat hij benauwd wordt, lijkt me supereng..
Hier ook alle kids allergiën maar niet veel ziek. Ik denk niet dat een allergie ermee te maken heeft. De een is vatbaarder als de ander.
Hier hebben ze ook alle 4 allergie gehad( KMA) en de jongste nu behoorlijke, mijn jongste dochter is heel veel ziek geweest maar de andere niet, ik denk niet dat het met de allergie te maken heeft..