Dames, morgen ben ik 8 weekjes zwanger en heb sinds enkele dagen een ongelooflijke afkeer van eten. ik moet nog maar aan eten denken en ik kom als kotsmisselijk. zelfs water blijft tijdje ronddrijven in mijn mond vooraleer ik het binnen geslikt krijg. het enige wat mijn aandacht kan trekken, zijn waterijsjes. ik was een grote fruit en groenten eter, en nu krijg ik helemaal niks meer binnen. het is nu 3 dagen geleden dat ik een 'normale' maaltijd kan nuttigen. soms heb ik dan van die hongervlagen, maar zodra ik een hap neem, krijg ik weer het afkeer gevoel. overgeven moet ik niet ...maar er zit precies een grote brok in mijn keel, waardoor ik niks binnen krijg. ik haat eten momenteel, maar kom flauwer en flauwer door een gebrek aan essentiele voedingstoffen. iemand zelfde ervaring? Of iemand tips
Ja hoor heb het gehad van week 6 tot week 12. en van week 13 tot 14. toen is het gestopt. heb in die 6 weken geen 1 keer een warme maaltijd kunnen eten. Ik voelde me erdoor zo slap dat ik me verplichte om iets te eten omdat ik het gevoel had dat ik elke moment kon flauwvallen. helaas veel tips heb ik niet voor jou. proberen voldoende te drinken al weet ik hoe moeilijk het is en kleine dingetjes te eten. zoals een cracker of een toast. Het enige dat ik je kan zeggen is dat het betert maar je moet wat geduld hebben. ben ook 6 kilo verloren hierdoor. maar heb genoeg reserve
ik ben er nu ook 3 kwijt in een dikke week tijd ik ben gisteren langs de apotheek geweest, en die gaf me postafene mee. hopelijk betert het nu gauw
Dat had ik vooral met vlees.... brrrrrrrrr Als ik het al rook ging ik overgeven..... En als ik het at, dan kon ik 5 minuten later de toilet opzoeken....
Ik liep gisteren even in het winkelcentrum en alles stonk wat met eten te maken had, krijg ook weinig naar binnen! Dus hier ook heel herkenbaar!
Hier ook eentje met een absolute afkeer voor gebraden vlees! De reuk alleen al. VL is al weken in zijn eentje aan het eten...
ik heb het gelukkig alleen met frieten bbrr als mijn man op de donderdag frieten gaat halen eet ik in de woonkamer... ook hebben we op werk donderdag frieten dag verschrikkelijk zeg
ik heb juist zin in patat elke dag kan ik wel een bak op. hier een afkeer van kaas ik hoef het maar te zien en ik ben misselijk verder geen last en heb ik juist zin in eten.
ik ben wel ganse dagen door misselijk. dat blijft momenteel wel nog geen enkele meer moeten overgeven. oef ik ben wel blij dat ik toch weer iets kan eten nu
Hier begint het nu ook...Ik wilde vanmorgen een boterham met kaas maken maar toen ik die kaas zag......brrr...... Ik heb wel de hele tijd het gevoel dat ik honger heb, maar ik weet echt niet wat ik moet eten. Niks is lekker, behalve wat fruit.
Ik heb dat een aantal weken ook ernstig gehad!! Alles moest ik naar binnen proppen, maar echt met enorme tegenzin. Toen ben ik als experiment eens gestopt met puur mama pillen en ik moet zeggen dat dat bij mij echt wel verschil uit maakt! Ik kan nu stukken beter eten en er ook weer meer van genieten. Dus ik heb de keuze gemaakt foliumzuur te blijven slikken, maar de puur mama pillen (even) niet. Daar staat dan tegenover dat ik mijn vitamines weer fatsoenlijk uit mijn dagelijks eten kan halen. Liefs!
Geen tips maar het ging hier over met 11 a 12 weken en nu eet ik alles maar dan ook alles wat in handbereik komt haha
Heb dit ook gehad, en sinds week 12 ongeveer over. Kleine beetjes eten en vooral veel groenten en fruit, dat hielp bij mij. Vlees en eten met een sterke geur kon absoluut niet...