Goedemorgen, Ik had een vraagje. Van het weekend ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben, maar ik heb geen idee hoe ver dat ik ben ivm onregelmatige en lange cyclus. Kunnen ze dit op een echo zien? Want als ik uit zal gaan van me eerste dag van me laatste ongi dan is dat 12 augustus. Dan zou ik dus nu 6 weken zijn.
Ehm, heb je n idee wanneer je eisprong was? Aan je digifoto te zien: 2-3 weken denknik dat je tussen de 4 en 5 weken zit dus je kunt beter 5 weken aanhouden, anders word je straka teruggezet bij de echo.. Je kunt beter vooruitgezet worden dus nooit te positief inschatten Gefeliciteerd trouwens
pff geen idee. Ik had wel pijnlijke tepels enkele weken terug en erg moe, maar dat heb ik altijd na me eisprong. Ik had niet opgeschreven wanneer ik dat had, want ik dacht ik word gewoon ongi, maar er kwam maar niks. Dus van het weekend maar ff getest want heb vandaag eigenlijk de eerste afspraak bij de gyn ivm niet zwanger worden door rare cyclus, maar die kan ik wel afbellen. Ik heb de banner maar ff aangepast.
Allereerst gefeliciteerd! Ik had zelf ook een onregelmatige cyclus maar ben van mijn laatste cyclus uitgegaan en die kwam uit op uitgerekende datum 31 januari,op een testje op internet. maar op de echo met 7 weken kwam er iets anders uit en bij de 12 wekenecho weer 31 januari. Dus die op internet was helemaal correct misschien ben je er dan wat zekerder van? Succes, liefs
Dank jullie wel voor de felicitaties. Ik heb gebeld met de vk. Die houdt voorlopig de datum aan van de eerste dag van me laatste menstruatie. Moet 4 oktober voor een echo om te kijken hoe ver dat ik ben.