Topics blijven niet hangen :)

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Erg, maar waar:

Heel vaak scan ik snel de onderwerpen hier. Ik lees de titel, open het topic, klik weer weg en blijf achter met allerlei informatie in mijn hoofd.

So far so good. Maar dan komt het. Kom ik een paar uur later, een dag later weer hier, dan scan ik natuurlijk weer alle topics en dan denk ik; die titel komt me bekend voor, ik zou moeten weten wat er in staat, maar dan ben ik het dus echt glad vergeten. Met één druk op de knop weet ik het weer. Maar gut.. het zegt wel iets over hoe ik dus de informatie lijk te verwerken. Herkenbaar? Oh en trouwens, niet met alle topics hoor. Sommigen blijven echt wel hangen, maar ik merk dus wel dat er heel wat informatie zomaar verloren gaat.

Ik heb dit niet met alles hoor.. met mijn studie heb ik dit bijvoorbeeld niet, dan weet ik echt nog wel hoe en wat. Maar hier is het een drama.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Herkenbaar :D

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja ik heb daar ook veel moeite mee, niet alleen net de topics maar ook in het dagelijkse leven. Net alsof mijn hersens info gewoon niet opslaat. Erg vervelend is het.

4. McDsee

McDsee Niet meer actief

ik herken het wel, heb het vóóral met topics die op alles kunnen slaan. 'Heb ik weer' 'Herkennen jullie dit' 'Help wat is dit' dat soort topics, maar meestal klik ik dan voor de 2e keer en voordat dan de pagina helemaal geladen is schiet het me weer te binnen.

5. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    als ik de muis boven de titel laat hangen, dan zie ik een "voorproefje" van de eerste post, daar herken ik ze meestal wel weer aan :D
    maar op een ipad ofzo zal dat niet werken denk ik

6. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook herkenbaar

7. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Herkenbaar. Ik denk dat het te maken heeft met dat je het niet opslaat omdat het eigenlijk loze info is. (Zonde om op te slaan ofzo)

8. Amare

Amare Niet meer actief

Heel herkenbaar, typische symptomen van het ZP-syndroom.

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Herkenbaar. Dan denk ik ooo interessante titel. Gaat het over een bh ofzo, enkele uren later denk ik weer, ooo interressante titel, komt me bekend voor maar wat was dat ook alweer? Weer die stomme bh haha

10. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Hahahaha, zo herkenbaar. Ik dacht dat het aan mij lag. Soms komt er ineens een topic weer naar boven en dan lees ik de eerste paar posts en dan denk ik ineens: jeetje dit komt mij wel erg bekend voor... Duh!

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heel erg herkenbaar idd :)

12. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    heeeeeel herkenbaar!

13. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Jaaaa.. dat doe ik ook! Haha. Gut. ben wel blij niet de enige te zijn :D

14. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Juist, herkenbaar:) Als ik ingelogd ben hoef ik er maar met de muis op te staan om de eerste regel te lezen en dan herken ik het vaak wel weer.

Het zijn zulke algemene topics, of topics waarbij de titel lijkt op een andere titel op de pagina.

15. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Waarom zou je het moeten onthouden dan? ;)

16. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Herkenbaar! Niet alleen met topics hoor.... :D Vaak als ik boodschapjes haal dan vergeet ik gewoon het belangrijkste! ;)

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Dat dus, zulke vage onderwerpen, kan vanalles zijn.

18. misa

misa Niet meer actief

Ooh ja herkenbaar....... ;) met wel meer dingen trouwens.. :cool: :)

19. tuc

tuc Niet meer actief

Jep hier ook..en ik let ook niet altijd op het puntje dat voor de titel staat...dus heb al eens gehad dat ik met een heel verhaal reageerde...het topic daarna doorlas en erachter kwam dat ik al gereageerd had;)

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hier idem... Ik vind dat echt heel vervelend, want het kost veel energie en het is net alsof het mij allemaal koud laat, niet interesseert enz, maar dat is het echt niet.
    Het is hier overigens begonnen na de bevalling en de pittige periode erna.

Deel Deze Pagina