Ik weet dat een heleboel dames het niet leuk vinden, maar ik doe het toch. We zijn nog lekker bezig met namen, en we zitten al een dikke week te twijfelen aan hoe deze naam te schrijven. Natuurlijk zal de uitspraak wel iets verschillen, maar het is dezelfde naam met betekenis. We laten ons door jullie inspireren, maar onze keuze er niet vanaf hangen. De vraag, hoe zouden jullie deze naam schrijven?
ik vind isabel, en isabella eigenlijk heel andere namen. en isabele vind ik helemaal niets. isabelle, vind ik wat chiquer geschreven , maar dan heb je weer het risico dat iedereen het verkeerd uitspreekt of schrijft.
Ja Isa vinden we ook erg mooi. Maar we gaan er vanuit dat ze haar dan wel Isa gaan noemen( verkort). En Isabel en Isabella zijn inderdaad anders geschreven en ook wel als klank, maar ze betekenen hetzelfde. Het is dat Isabel geloof ik spaans is en Isabella is Italiaans.
Ik ga voor Isabella, dat vind ik een hele mooie versie van de naam! En namenpolls gewoon doen hoor, er zijn er genoeg die ze wel leuk vinden !
Ja klopt, bij ons ook, Maar als ze haar officieel moet voorstellen staat een iets langere naam mooier bij de achternaam. Die is ook kort. Dus vandaar een iets langere naam.
Dat gevoel heb ik er zelf ook bij. Ik ben zelf half italiaans. Dus een italiaanse naam is dan helemaal niet zo gek. Bedankt iedereen voor jullie reactie. Er mogen natuurlijk altijd meer komen,