Misschien is er ooit een topic over geopend maar ik kan hem niet vinden.. Waar komt jou partner vandaan, wat is zijn oorsprong, nationaliteit?
Een echte Hindoestaan uit Sittard (limburg) die nu samen met mij (zijn haagse hindoestaantje) in Rotterdam woont haha
Mijn man is geboren in Amsterdam net zoals ikke Alleen heb ik 2 nationaliteiten (nederlands/australisch) omdat m'n vader een aussie is
Mijn vriend is in Nederland geboren maar heeft een Belgische moeder Op zijn paspoort staat dus Nederland/Belgie Mijn zoontje is dus ook half om half (is trouwens in Belgie geboren)
Mijn ventje is geboren en getogen op goerree overflakee. En van die ras echte krijg je niet van het eiland af volgens mij dus ben ik er ook maar gaan wonen haha
Klopt klopt klopt maar waarom ze die haringkoppen noemen is mij een ? hij heeft toch wel een normaal hoofd hoor
Mijn man is geboren Rotterdammer, maar omdat zijn moeder op Semarang (Indonesië) is geboren, is hij een allochtoon, hahaha! Wel handig bij sommige sollicitaties waarbij etnische afkomst meespeelt in de positieve zin, zoals politie...