Mijn mannetje is geboren en getogen Amsterdammer ..sinds 6jaar in Brabant (tilburg)waar ik geboren en getogen ben
Mijn mannetje is geboren in het noorden van België,nl. in Turnhout.Daar woont hij al heel z'n leven. Ik ben geboren in Tilburg,en m'n moeder is Belgische(ook van Turnhout) en m'n vader is indonesiër. Voel me zelf ook een beetje Hollands,omdat ik in Tilburg ben geboren en daar een paar jaartjes heb gewoond Volgen jullie het nog? 8) Dus ons kindje zal een beetje een mengelmoesje zijn
Mijn lekkere ding ( en heel binnenkort mijn echtgenoot ) is geboren in Turkije, maar heeft inmiddels al jaren de Nederlandse nationaliteit. Ik ben oer-Hollands.....(helaas), had ook wel wat zuidelijker willen zijn.... XXAnna
mijn aanstaande hubby is een geboren en getogen stugge groninger haha krijg je hier niet weg, en ik ben een fries geboren en getogen(paps fries/mams zuid holland) maar voor mijn ventje naar provincie groningen verhuisd.
Mijn man is geboren in Kosovo, voormalig Joegoslavie. Woont hier nu zo'n 9 jaar. Ik ben een rasechte fries.. Vreemde combi maar past perfect! Groetjes Kalush
mijn vriend is een echte fries en ik kom uit abbekerk (west-friesland) dat ligt in noord-holland en ik ben nou met mijn vriend gaan samen wonen in friesland liefs samantha
Min vriend geboren in Den Helder, getogen in Middelburg en Nijmegen en vanaf zijn prépuberteit in maastricht, en ik ben geboren en getogen in maastricht.