Mijn man is Marokkaans, maar wel in Nederland geboren. Zijn ouders zijn hier 30 jaar geleden naar toe verhuisd!
Mijn vriend is een Schollekop. Hij ziet er heel lief uit, hoor, ook al komt hij uit Scheveningen. Ik ben gewoon een beetje een randstedeling: op verschillende plaatsten gewoond. Groetjes, Dominique
Mijn vriend is half russisch ( gevaarlijk...) en half Nederlands, geboren in Amsterdam. Ik ben ras-hollander geboren in Steenwijk
haha Marijke hoezo houdt je man van gezelschapsspelletje hihi Hier 2 rasechte achterhoekers al ben ik voor de helft een Italiaantje..
Manlief in een goudse Kaaskop. (ik zelf uit rotjeknorrrr) Onze kindjes zijn Yu di Korsow, of te wel...Antillianen!
Mijn lief is geboren in Eindhoven, maar hij woonde in Amsterdam toen ik hem leerde kennen. Ik ben zelf geboren in Amsterdam, maar ik woonde in de Achterhoek toen ik mijn vriend leerde kennen. Inmiddels wonen we samen in Amsterdam en onze toekomstige dochter (m/v) moet een echt Amsterdammertje worden. Met andere woorden: We gaan hier niet meer weg.
mijn man is een Turk van koerdische afkomst, maar geboren in Nederland en ik ben half Surinaams en Half nederlands.
Hey van welke stad komt zijn familie dan? Maakt ook niks uit of hij turks of koerd is mijn man zegt compleet nooit ik ben koerdisch.
Drago mi je Kako ste ? mijn mannetje is geboren in Bilthoven (utreg dus) heeft daar gewoond tot zijn 6de is toen verhuisd naar Brabant ikzelf ben westfries geboren in Bergen (nh) tot 2 jarige leeftijd en toen verhuisd naar Oudorp/Alkmaar (kaaskop) waar ik opgegroeit ben
mijn schat is half nederlands en half antiliaans kijk maar in mijn album voor een foto hij is op zich best licht terwijl zijn moeder bijna zwart is. zijn vader is superblank en heeft rood haar. leon heeft dan ook een rossige baart hahaha. ziet er grappig uit een halfbloedje met wat rood.... ik vraag me dan ook echt af hoe ons kindje eruit komt te zien.............
De mijne is een geboren Limbo en heeft daarna door het hele land 'gezworven' en na zijn studie over de hele wereld. Gelukkig nu weer in Nederland!