Hallo! Wie heeft er zin in om zijn mening te geven over deze namen? Phileine (of liever Philein?) Zippora Allegra Marlis Otilia Minthe Iva Amea (uitspraak zoals geschreven) Callida Aurelia Aella (hoe zou jij het uitspreken? A-ella of Ella? Ik zeg Ella) Alvast bedankt , Eos
Ik vind alleen phileine (wel met e !) een leuke naam. De andere namen vind ik erg buitenlands klinken voor een nederlands kindje (er even vanuit gaan dat jullie van nederlandse afkomst zijn). De italiaanse namen vind ik redelijk oudbollig klinken. En Allegra, ik zou blij ook geen mooie naam vinden, en dat is echt de letterlijke betekenis. Maar ja, mijn mening dus en zou gewoon een naam kiezen die jullie mooi vinden.
ik vind phileine het leukst uit het rijtje.. ik vond aella wel okee.. maar zou dan eerder zelf voor leah kiezen(ff letters gehusselt ahaha) aurelia ook wel aardig maar ik denk dan aan afkorting au haha
Phileine (of liever Philein?) ---> prima naam, maar niet mijn smaak Zippora --> niet mooi Allegra --> allegria? Niet mooi Marlis ---> dan liever gewoon Marlies - Marlis vind ik wat vreemd Otilia ---> niet mijn smaak - maar niet heel lelijk Minthe ---> Ninthe vind ook mooi, Minthe niet Iva ---> gaat wel Amea (uitspraak zoals geschreven) --> te ouderwets naar mijn idee Callida ---> is dat een naam? Niet mooi Aurelia ---> Niet mijn smaak, maar niet heel lelijk, net als Otilia eigenlijk Aella (hoe zou jij het uitspreken? A-ella of Ella? Ik zeg Ella) : A-ella zou ik denken - En anders denk ik Ee-la ? Ella in elk geval niet, omdat ik zou denken dat als je Ella bedoelt, je dat ook wel zou schrijven.... ik zou denken dat de A in dit geval iets toevoegt - of de E-klank 'harder' maakt, óf gewoon als A klank.
Phileine is leuk! En Iva ook! De rest spreekt mij niet zo aan maar ieder z'n smaak gelukkig!! Succes met kiezen..... moeilijk he!!! Ik weet er alles van na 2 jongens nu nog weer een leuke jongensnaam verzinnen...want een meisjesnaam hebben we al jaren hahah
Ik ben nog niet zwanger, maar namen zijn zeg maar mijn hobby en ik heb een aantal lijstjes. Ik had ook al verwacht dat velen de namen niets vinden, maar dat is ok - het is ook mijn lijstje met "bijzondere" namen die op z'n hoogst als tweede namen in aanmerking zullen komen...
Dan ben ik benieuwd naar de bijzondere jongensnamen op je lijstje.. Inmiddels 4000 namen doorgekeken en hebben nog niets gevonden. Wie weet heb jij nog iets nieuws op je lijstje staan .
Ja, met leuke jongensnamen heb ik ook echt moeite... Wat vind je van deze (zijn niet mijn actuele faves, maar ik vind ze wel iets hebben): Tibo Jehan Liart Bennard Marleo Béla Mylo Linus Rian Tjen Felias Tiago Mias Tassilo Mendel Ivo / Iven Elio Luan Jero Jonah Tobin Jamiro / Jamilo Tian Wendel Groetjes, Eos
Phileine (of liever Philein?) leuke naam. Voorkeur voor met e Zippora Astrix & Obelix associatie Allegra muziek Marlis gekunseld Otilia erg ouderwets Minthe mwoah... gaat Iva Waarom niet gewoon Eva? Amea (uitspraak zoals geschreven) Aardig, leuk gevonden Callida komt in de buurt van een SOA Aurelia het ochtendgloren.. prachtig maar niet van deze tijd Aella (hoe zou jij het uitspreken? A-ella of Ella? Ik zeg Ella) veel te gemaakt.. dan gewoon Ella (= leuke naam)
Tibo leuk, hoor je veel in Vlaanderen (Tibeaux) Jehan, hoe? Liart nogmaals hoe? Bennard Dat wordt Bernard Marleo automerk Béla voor een hong Mylo dan gewoon met een i Linus op z'n Engels? gaat Rian op z'n Engels? anders hoor ik een meisjesnaam Tjen als je Aziatisch bent Felias mwoah Tiago als je Spaanstalig bent Mias ik hoor Griekse oudheid Tassilo hoe? Mendel zeeeeeer joods! Ivo / Iven aardig Elio mwoah Luan ik hoor een meisjesnaam Jero gaat wel Jonah erg leuk Tobin beetje gemaakt Jamiro / Jamilo nee, niet mijn smaak Tian ook Aziatisch Wendel wel leuk
Phileine Super leuk! Zippora Mwah Allegra Verschrikkelijk! Marlis Gaat.. Otilia Beetje te tuttig Minthe Heel leuk! Iva Leuk! Lief en stoer! Amea Gaat.. Callida Niet leuk Aurelia Te tuttig Aella Leuk als je het gewoon schrijft als Ella
Tibo Leuk Jehan Niet leuk Liart Niet leuk Bennard Beetje oudbollig Marleo Niet leuk Béla Verschrikkelijk Mylo Beetje ordi Linus Niet leuk Rian Niet leuk Tjen Beetje gemaakt Felias Niet leuk Tiago Te gemaakt Mias Niet leuk Tassilo Niet leuk Mendel Erg leuk! Ivo / Iven Gaat Elio Nee, Elia vind ik wel leuk Luan Mwah Jero Nee Jonah Erg leuk! Tobin Nee, Robin of Tobias wel Jamiro / Jamilo Beetje ordi Tian Nee Wendel Gaat. Mendel of Wessel leuker!
hmm de meeste staan me niet tegen, maar er zit er geen bij waarvan ik denk dat is wat voor ons.. thanks anyway..