Ik zou heel graag een redelijk groot gezin willen, 3 à 4 kids . Maar als het allemaal in het tempo gaat zoals nu voor de eerste, weet ik niet of we dit gaan redden En jullie?
Twee of drie, maar ook hier: Als het heel lang gaat duren wil ik dat niet meer. Ik wil niet (voor mijn gevoel) te oud nog moeder worden. Dus ligt eraan hoeveel tijd het gaat kosten.
Zoveel als mijn/ onze gezondheid en financiele situatie het toelaat en of het allemaal wel wil lukken Nu eerst maar eens kindje nummer 1, maar 4 kindjes zouden we erg leuk vinden.
3 à 4 kinderen.. Maar zoals meerdere zeggen.. Laat er eerst maar een tweede komen.. Daar wachten we al een tijdje op hier gaat het allemaal niet zo als we het willen!
Ik wilde er graag 5. Maar nu ik een kindje heb weet ik het niet zo goed meer. Niet om mijn meisje maar vanwege de miskramen, moeilijke zwangerschap en het herstel na de bevalling. (dat duurt namelijk nog minimaal een jaar na vandaag )
Ik wilde er graag 3, ml 2. Nu is de 3e op komst maar hebben we toch straks maar 2 levende kindjes. Als mn jongste gezond was geweest had nr 3 er niet gekomen.
Ik wilde er altijd 2, maar nu het niet wil lukken heb ik ondertussen steeds meer het gevoel gekregen dat ik er meer dan 2 wil.... Dat gaat vast niet lukken want ik word over een half jaartje alweer 30 en als het dan steeds jaren duurt....
Ik heb altijd gezegd, een groter gezin met 3 kinderen lijkt me echt heel gezellig...Als het allemaal mag lukken inderdaad. We hebben nu twee prachtige kindjes en ik ben elke dag zo ontzettend blij met ze. Het is ook pittig, maar nog steeds lijkt mij 3 of misschien wel 4 kinderen ontzettend gezellig en leuk Mijn man heeft ook altijd 3 gezegd en volgens mij is dat genoeg voor hem We zijn nu al even voor de derde aan het proberen. Mocht het ons niet gegund zijn dan zal wel ik wel verdrietig zijn, maar ik ben echt dolgelukkig met ons gezinnetje nu!
Ik heb altijd geroepen dat ik 1 kindje genoeg zou vinden. De laatste tijd is dat wel enigszins veranderd. Ik zag laatst 2 kindjes van mijn zwager en schoonzus samen spelen en toen dacht ik: goh, twee kindjes is toch ook wel erg leuk hoor.. Ze hebben wel echt wat aan elkaar.. Nu zijn we bezig voor een eerste kindje dus eerst maar eens zien of dat lukt en hoe dat gaat.. Wellicht dan toch een tweede in de toekomst maar meer ook echt niet..
Ik wil er in ieder geval 2. Ik denk nog wel eens over 3 na, maar mijn man ziet dat minder zitten, en we zouden dan ook eerst de oudste op school moeten hebben (3x kdv is te duur!). Ook zouden we een ander huis moeten hebben en meer baanzekerheid. En na ernstige complicaties bij de geboorte van dochter en nu de vmk twijfel ik ook een beetje of ik het lot moet willen tarten en niet gewoon me in mn handen moet wrijven als ik op een gegeven moment twee gezonde kindjes heb. Maar in ieder geval graag nog eentje erbij, dus .
Mijn gevoel: 4 kinderen Mijn verstand: 3 kinderen. Verstand speelt toch de grootste rol hier merk ik. Vooral door de praktische bezwaren die komen kijken bij een vierde. Eerst maar eens nr. 3, maar denk dan dat we 'compleet' zijn.
Ik zou er graag 3 willen, ML 2. Dus als ik straks zwanger ben van de 2e, dan ga ik er extra veel van genieten met het oog op dat het ws de laatste zwangerschap zal zijn...Tweeling lijkt me ook leuk, haha.
ik heb nog een hele grote wens voor nog een kindje nummer 4 maar de wederhelft denkt er anders over dus daar zijn we nog niet uit....
Ik had 3 in mijn hoofd maar gezien week 5 tot 13 van deze zwangerschap met overgeven en misselijkheid, denk ik dat we het bij 2 houden. Daarnaast zouden wij alleen de overgebleven cryo's van deze behandeling willen gebruiken. Lukt het daarmee niet, dan blijft het bij 1 kindje.