Zaterdag de geslachtsecho kan niet wachten haha! Maar goed hebben inmiddels gelukkig jongens en meisjesnamen kunnen bedenken maar nog niet echt DE naam ertussen... Houden van sprookjesachtig beetje mysterieuze namen zeg maar... Liefst 3 lettergrepen 7 letters... Per ongeluk bij de andere 3 ook... Maar is geen harde eis... Hebben zelf ook een paar die daar niet aan voldoen... Vooral de jongensnaam zijn we echt nog naar op zoek... Zijn nu vooral bijbelse namen maar dat hoeft niet... Andere namen zijn: J.oachim A.velynn P.hilène Ideetjes die wij nu hebben voor een jongen: -Mathis -Jafeth -Nathanaël -Christian -Thomas -Rowan Meisje: -Kaylan -Dagmar -Neviah -Jubilee -Mare-len -Marin (deze vinden we leuk maar liefst iets langer...) -Damare -Christina -Dominique (vind ik een leuke jongensnaam Dominiek man vindt het voor een meisje) -Felisia -Rosabel -Alinee -Selique Poeh zo lastig een vierde naam verzinnen... Jullie nog ideeën?
Matthias Nicolas Jozua Leander Tristan Silvijn Sylvester Matilda Vivienne Annelie Amarins Isolde Charlize
Valt me op dat alle drie de namen -i- of -ie- in de naam hebben. Chim, lynn en phil. Ik vind Amarins of Charlize er voor een meisje heel mooi bij passen
Amélie Muriël Luana Salomé Lilith Isaure Mathildis Imogen Nadine Avalon Geneviève Machteld / Mechteld Ceres Livia Dalileh Linea Simeon Gideon Jeftha Merlijn / Merlin Morrison Donovan Jesaias / Jesaia Lemuel Casimir Christoffer Julius / Julias Quirijn Quintijn Quintus Quentin / Quenten Melchior Miguel Thorsten / Thorben Milian Sirion
Misschien is voor een meisje Marinthe een optie? Omdat jullie Marin leuk vinden maar liefst iets langer willen? Edit: o die was al genoemd zie ik nu!
Hoe wil je Kaylan uitspreken? Mijn zoontje heet Caylen (Keejlun) en vind het daarom een jongensnaam..
Adelaide Amaya Amélie Caitlin Elaine Emilie Lilou Lisara Maélie / Maélys Maeve / Maeva Maiwenn Marinda / Marinde Moïsha Niamh Noémie
Sprookjesachtig vind ik: Fabian Florian Roselinde/Rosalinde Meeste andere namen zij al genoemd zie ik.
Bedankt voor alle reacties. Florian leuk schrijft ik op! Zo zie je maar waar zo'n topic al niet goed voor is hihi...
Oh vind Nathaniel heel mooi! En Jozua wat hier ergens genoemd wordt ook. Eventueel Eljakim voor een jongen? Voor een meisje je zegt Kaylan. Misschien K.aylani mooier? En wat vind je van Isarah/Isara?
We krijgen een zoon! Haha zit je dan... net een meisjesnaam uitgezocht die we beiden heel leuk vonden... haha suggesties?
Ook 7 letters en 3 lettergrepen: Barnabé, Barnaby Bastian, Bastien Benaiah Bolivar Caelius Cajetan / Kajetan / Kayetan Calisto Callias / Kallias Cameron Casimir / Kasimir / Kazimir Caspian, Cassian Cassius Cebrian Cillian / Sillian Ciprian / Cyprian Cirillo Delaiah Dominic Donovan Elliott Emerens, Emerson Ephraim Evander Fidelis Filippo Finnian Flavian, Flavius Florian Gabriel / Gabriël Gregory Ingemar, Ingomar Ishmael Ithamar Killian Lazaros, Lazarus Lazzaro Leander Leonard Lorenzo Malakai Marcius Marinus Massimo Matteus / Matheus Matthia Mattias / Mathias Maximus Merrion Micaiah / Micajah Michaël, Mickaël Mikelis Nicolas / Nikolas, Mikolas Nicolau Olivier Orlando Othello Othniel Ottomar Quirino Raphael / Raphaël / Raffael Roderic / Roderik Salomon, Solomon, Salamon Saulius Serafin, Serafim Seraiah Sergius Servius Severin Severus Silvian / Sylvian Silvius Stelian, Stelios Tammaro Taranis Theodor Timaeus Timofey Timothy, Timotei Vassily Velasco Velimir, Velibor Veselin William Yonatan Zachary Hopelijk zit er iets tussen