Hoi Ik ben nu 18 weken zwanger, weten niet wat we gaan krijgen. Onze oudste dochter heet Jayda. Voor een meisje twijfelen we nu tussen de namen Yara en Lois(uitspraak Lo-is, wel met puntjes op de i) Dus Jayda en Lois of Jayda en Yara Ideeen voor jongensnamen? Kian/Kyan vinden we wel leuk.
Ik vind Yara mooier, maar het lijkt m.i, inderdaad teveel op de naam van je andere dochter. We hebben wel een beetje dezelfde smaak. Onze dochter heet Yenthe en als we een meisje krijgen zullen we haar Mara noemen (Yara vond ik ook heel mooi, maar vind ik teveel op Yenthe lijken). Als we een zoontje krijgen zullen we voor Nikai kiezen. Succes met jullie keuze!
Ik vind opzich Yara een mooiere naam, alleen niet bij Jayda, dus dan zou ik voor Loïs kiezen. Kian past ook mooi bij Jayda
Ik zou voor Lois Gaan. Voor een jongetje kian/kyan zijn leuke namen, mijn neefje heet zo maar dan als Kiyan geschreven. Succes!
Dank je wel voor alle reacties. Voor een jongen blijven we Kian/Kyan toch het leukst vinden. Gelukkig hebben we nog even de tijd want voor een meisje blijven we twijfelen.. Ondanks dat Yara idd wel een beetje op Jayda lijkt.