Baby van de maand foto

Discussie in 'Over deze site' gestart door Rapunzel, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik heb vorige week een foto ingestuurd en vroeg mij toen al af of het goed gegaan was, het scherm versprong maar ik kreeg verder geen melding, blijkbaar is het niet goed gegaan want hij staat er niet tussen...:( Kan mijn foto nog meedoen? Hoe krijg ik hem goed verstuurd?

2. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik heb mijn foto weer (geprobeerd) in te sturen. Ik krijg geen melding, het scherm ververst zich en mijn inzending is weg. Gaat het zo goed? Zo ging het vorige keer ook, ik hoop dat ik de kans krijg om deze maand nog gewoon mee te doen.

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.290
    2.987
    113
    Beste daantje09,

Na het uploaden van je foto behoor je een "thank you" melding te krijgen. Jouw inzending is dus niet gelukt. Dit kan zijn doordat de foto te zwaar is of dat het type niet juist is.

Als je nu een nieuwe foto instuurt kun je niet meer meedoen voor deze maand. Als je deze maand een foto instuurt doe je mee voor de komende maand.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

4. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Dat is erg jammer, aangezien ik wel op tijd was :(

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.290
    2.987
    113
    Ja da's jammer. Maar deze maand een nieuwe kans ;) Als je nu een foto upload stuur ons dan even een berichtje dan kunnen we voor de zekerheid even kijken of hij erbij staat.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Is het gelukt?

7. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik geef even mijn eigen bericht een upje. Natasja, ik had niet gezien dat jij nog een keer wat had gevraagd, sorry :)
    Gelukkig is het deze maand wel gelukt mijn foto in te sturen!
    Alleen is de kwaliteit ver te vinden, ik weet niet waar dit door kan komen? Maar mijn foto is niet te herkennen. Kan hier nog iets aan gedaan worden? Anders heb ik mijn foto liever verwijderd bij baby vd maand, want zo vind ik het niet leuk om mee te doen.
    Ik zal hieronder de fototjes ter vergelijking neerzetten, hoe die is en hoe die er nu uit ziet op de site.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.290
    2.987
    113
    Wij kunnen ons voorstellen dat je met deze foto liever niet meedoet. Je hebt waarschijnlijk geprobeerd om een te grote foto in te sturen, en het is het script niet gelukt om dat aan te passen.
    We zullen je foto verwijderen.

Deel Deze Pagina