kans op vroeggeboorte ?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by peekaboo, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

beste verloskundige
    ik ben vorige donderdag naar het ziekenhuis geweest voor ctg etc wegens aanhoudende pijn in buik , onderrug . op de ctg waren contracties te zien , niet heel hevig maar duidelijk aanwezig en redelijk vaak 10 op een half uurtje . daarna inwendig onderzoek en daaruit bleek verweking baarmoedermond en vingertopje ontsluiting . Nu gisteren de uitslag gekregen van urineonderzoek en alles was in orde . Mijn gyn houd me streng onder toezicht en kan de harde buiken en pijn ook niet verklaren . Maar nu vraag ik me steeds af hoe groot is de kans op vroeggeboorte in deze omstandigheden ? heb volledige bedrust voorgeschreven gekregen en bij de minste verergering moet ik terug naar het ziekenhuis voor controle .
    Maar wanneer is het verergerd ? heb nog steeds dezelde last van pijn en harde buiken , en ben der nog misselijk bij ook nu .

alvast bedankt

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihio,

Jeetje wat vervelend, ze zijn toch een beetje bang dat je weeën gaat maken, vandaar de bedrust. Op het moment dat de harde buiken pijnlijker worden of dat je bloed gaat verliezen of als je gaat braken dan zou ik aan de bel trekken.

Imke

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja ze zijn heel bang voor weeen , vrijdag krijg ik zoiezo nog extra controle en gaan ze ook zien of er verdere ontsluiting is zo ja zal het een ziekenhuis opname worden dat weet ik al , maar dus bij braken of bloedverlies en nog meer pijn direct bellen dan ?

Share This Page