Hoi, Ik heb even een vraagje. Vorig jaar heb besloten om de vacc. van de mexicaanse griep te nemen. Dat betekende dat ik tot half febr. niet zwanger mocht raken. Nu moest ik afgelopen zaterdag ongi worden, maar dat ben ik nu nog steeds niet. Ik weet eigelijk wel 100% zeker dat ik niet zwanger kan zijn, maar waarom wordt ik niet ongesteld, en blijft mijn temperatuur zo hoog?? (Zie mijn tempkaartje.) Ik heb nog nooit zo lange cyclus gehad als ik nu al heb, en heb nog geen drubbel bloed verloren, en begin het nu wel erg zat te worden!! Heb verder geen stress of zo, keek opzich wel uit naar deze ongi, maar was er niet constant mee bezig, wat ook logisch is lijkt mij. Alvast bedankt voor jullie antwoord!! Greotjes Merels
hoi, het kan een variant zijn van het normale, dat je cyclus nu wat langer duurt. Heb je een test gedaan? Hoe lang ben je al bezig om zwanger te worden? Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je antwoord! Ik heb nog geen test gedaan, wil ik misschien van het weekend doen. Januari 2008 ben ik met de pil gestopt, en we zijn toen ook geljk begonnen. Maar sinds oktober vorig jaar ligt het even stil. Dus een goed ander half jaar zeg maar, zijn we bezig om zwanger te raken. Groetjes Merels
hoi, ik zou maar een test doen dan. Ik vroeg het omdat ik heel wat cycli zag staan van jou onderaan je bericht. Als je langer dan een jaar bezig bent en het lukt niet zou je kunnen kiezen voor verder onderzoek. gebruik je wel foliumzuur? Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je antwoord! Denk dat ik morgen even een test ga halen, vandaag lukt denk niet meer. We wilde na deze "wacht rondens" het ook nog even een paar maanden proberen en dan ook naar de huisarts gaan als ik dan nog niet zwanger was. We hadden zo iets, deze pauze kan ons misschien ook wel goed doen, en we hebben ons ook even lekker op andere dingen geconcentreed. Ik was even gestopt met foliumzuur in deze maanden, maar ben 1 januari weer begonnen. Als morgen nu blijkt dat de test negatief is, want ik eigelijk ook wel verwacht, wat kan het dan zijn?? En is het dan zinvol om even langs de huisarts te gaan?? Groetjes Merels
Hoi, Ik heb net een test gedaan, en die test was negatief. Dat verwachtte ik al wel, maar snap niet zo goed waarom ik niet ongesteld wordt?? Misschien is me ei dan toch later geweest?? Groetjes Merels