Teleurgesteld, pretecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mei2009mama, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Hoi allemaal!

Vandaag had ik mijn pretecho. Ik heb er meerdere gepland omdat mijn placenta aan de voorkant ligt en helemaal over het kindje heen groeit.. Gevolg: kindje moeilijk te zien! Ik ben echt heel teleurgesteld, want ik heb echt bijna geen mooie beelden te zien gekregen en over het gezichtje hebben we het helemaal niet, want dit was niet in beeld te krijgen!

Nu is mijn vraag.. Ik heb met 25 weken een afspraak bij babyvision! Vandaag was de afspraak ergens anders en het kwam een beetje amateuristisch over.. Net alsof ze er geen verstand van had. Ik vroeg me af of er meerdere dames zijn die de placenta bij de buikwand hebben liggen en of je wel een mooie echo hebt kunnen maken met 25 weken.
    Elke keer zoveel geld betalen voor 'niks' is natuurlijk niet leuk.
    Zo nu mijn klaagmodus uit..

Ik was wel heeeeeel blij om mijn meisje weer te zien vandaag, ze was lekker aan het schoppen en is later weer gaan slapen hihi!

Liefs!

2. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    MIjn placenta ligt ook voor en ik heb een pretecho gedaan met 22 weken. Ik heb mijn kindje mooi kunnen zien. Het gezichtje handjes voetjes alles gewoon.
    Ik heb ook mooie echo foto's . zal eens plaatsen hier. Einde van de maand ga ik weer

Vind het raar dat ze het bij jou niet kunnen zien :(

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en heb met 24 weken een pretecho laten doen en ik heb hele mooie beelden gezien. Ook heb ik mooie foto's en een hele mooie dvd meegekregen. Dus het kan zeker.

4. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Zoals ik al zei.. Het was nogal amateuristisch, dus ik ben heel erg blij met jullie antwoorden. Ik hoop echt dat ik straks bij babyvision meer zal zien, want dit was echt niet leuk!

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja ik had ook gewoon mooie foto's

6. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    de mijne ligt ook aan de voorkant en heb juist hele mooie foto,s kijk maar in mijn album was met 24 weken geloof ik..

7. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Bij onze eerste lag de placenta ook voor, maar met 20weken mooie foto`s hoor!

8. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Hoi,

Bij mij ligt de placenta er niet voor, maar ben wel bij een erg ervaren persoon geweest.

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in Son en Breugel (bij Eindhoven) zit babyecho Son.
    Zij werkt zelf als echoscopiste in ziekenhuizen en ook bij de Fontys. Erg professioneel, en bij de eerste zwangerschap mochten we een week later nog een keertje komen, omdat het kindje een arm voor het hoofdje had liggen en dus niet echt goed te zien was. De tweede keer was daarom gratis!

Groetjes en succes verder met de echo's,

Inge

9. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Hier ook een voorliggende placenta en een slechte pretecho (3d). Maar dat kwam echt door de ligging van de baby. Je kon duidelijk zien dat ze in de placenta zat met haar gezichtje. :)
    Heb wel een 2e poging gekregen, maar toen hetzelfde probleem.

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mijn placenta lag aan de voorkant en ik heb zelfs met 17 ,26 weken een mooi kindje gezien bij echo bureau
    ook elke keer als ik bij de gyn kwam kreeg ik een mooie echo mee

11. angelique83

angelique83 Bekend lid

28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb ook een voorliggende placenta, bij mij was het beebje ook slecht te zien,zeker het gezichtje komt ook omdat hij steeds zijn gezichtje in de placenta verstopte.. en tja heb ook het nadeel dat ik een speklaagje heb.

12. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    ik had ook mijn placenta voor liggen...
    maar heb nog hele mooie beelden en foto's van de echo....die ik heb laten maken met 25 weken!

13. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Met 16 weken heb ik ook een pretecho gehad.. Bij babyvision, super! Nu was ik bij dit andere bureau, wil liever geen namen noemen, en het was gewoon amateuristisch! Ik ga dinsdag nog een keer naar babyvision, ik hoop dat ze het daar wel goed kunnen zien net als tijdens de 16 weken echo!

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb met 27 weken een pretecho gehad en de placenta ligt ook voor maar ze lag er supergoed voor en heb mooie echofoto's! dus veel succes de volgende keer!

15. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

ik heb mijn pretecho gisteren met 30 weken gehad. Mijn placenta ligt er niet voor, maar het kan zijn dat je kindje zich amper laat zien. Vorige week heb ik een pretecho gehad, maar mijn kindje draaide het hoofdje weg, waardoor ik toen ook geen gezichtje heb kunnen zien. Gisteren gelukkig wel, maar ik denk dat het ook met geluk te maken heeft, hoe het kindje ligt en of het er zin in heeft. Liefs

16. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Bij mijn oudste lag de placenta voor en heb ik met 26 weken een 3d-pretecho laten maken en hele mooie foto's gekregen. Eigenlijk was er bijna niks van te merken, hoor, pas aan het eind kroop hij een beetje weg achter de placenta, maar toen hadden we hem toch al uitgebreid kunnen bekijken.

Deze keer lag de placenta aan de achterkant, maar de baby trok steeds verder de navelstreng voor zijn gezicht, zodat we uiteindelijk nog minder van hem zagen dan toen de placenta ervoor lag.

17. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb mijn eerste 4D pretecho gepland over 2 weken, dan ben ik 17 wkn-2dgn zwanger. Ik was eigenlijk een beetje bang dat dit erg vroeg zou zijn voor een pretecho, dat de baby er dan nog een beetje dunnetjes en E.T.-achtig uit zou zien. Maar ik heb jouw echofoto van 16 wkn bekeken, Mei2009mama, en ik vind het een hartstikke mooi plaatje! Nu heb ik er toch nog meer zin in! Ik heb er trouwens nog een in mijn "4D-pakket" zitten voor later in de zwangerschap.. volgens mij raak ik echo-verslaafd!

Liefs Monique

18. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    @ Monique.. Het is inderdaad heel erg leuk hoor, al heeft ze maar een paar minuutjes 4d gedaan. Over het algemeen was het 2d.. Maar wel erg leuk hoor!

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Even een vraagje.....

Hoeveel kosten dergelijke echo's nou?

20. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334