hallo allemaal, wie kan mij nog wat afkortingen uitleggen van mijn zwangerschapskaart? ( hoop dat me vraag nu wel op de juiste plaats staat?) bij de colom: ond. staan verschillende dingen bij verschillende bezoeken..1e keer. mk 2e keer sdb 3e keer sm en 6e keer lw..als iemand enig idee heeft hoor ik het graag. groetjes marga.
Ik lees overal dat mensen op hun zwangerschapskaart kunnen kijken, maar ik heb die van mij nog nooit onder ogen gezien....vreemd :-k Moet je dan echt om je dossier vragen of zo?
als je bij een verloskundige loop krijg je je eigen zwangerschapskaart mee naar huis. bij een gyn krijg je een dossier athans ik teminste als ik binnen kom krijg bloeddruk en dan wachten met dossier en kan je hem zelf inkijken
Ik loop gewoon bij de vk, maar krijg die kaart nooit mee naar huis. Wel een envelop waar ze de afspraken en mijn bloeddruk steeds op schrijven, en in die envelop zit een printje van mijn eerste bezoek aan de vk. Daar staat echt minimale info op omdat ik toen natuurlijk net zwanger was. Toch 's vragen...
ja raar meestal krijg je die mee maar die moet je bij elke controle wel weer mee nemen dat is wat ik dus weer heb maar aantal welen bij vk gelopen van week 13 tot week 16 toen van week 21 tot week 32 bij de vk de rest bij de gyn
ik liep eerste 10 weken bij gyn,nu bij vk tot 32 weken,en dan weer naar de gyn,maar heb wel een kaart van de vk hoor ook,en moet die steeds overal mee naartoe nemen
Hoi Marga, In die kolom staan de initialen van de onderzoeker, jouw verloskundige dus in dit geval... die vind je hie dus nergens teurg