'Andere' menstruaties na curretages

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tante29, 12 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante29

Tante29 Bekend lid

29 apr 2008
    656
    0
    0
    Hallo allemaal,

In december 2010 en afgelopen mei 2011 heb ik miskramen gehad. Gelukkig heb ik al een gezonde dochter van 2 jaar.

Bij mij zijn mijn menstruaties veranderd:

Voordat we begonnen voor een tweede heb ik 1 keer ook een 'andere' menstruatie gehad. Normaal heb ik vrij kort en weinig bloedverlies, maar toen heel veel bloedverlies en minstens 1 week. Zo waren mijn menstruaties na mijn eerste curretage ook: heel zwaar en lang. Er tussenin soms een paar dagen geen bloedverlies en dan ineens, als ik bijvoorbeeld een eind had gewandeld, begon het weer.

De gyneacoloog zegt dat 1 andere menstruatie wel kan na een miskraam, maar de 2e moet eigenlijk weer normaal zijn.

Nu ben ik vorige week voor het eerst ongesteld geworden na mijn 2e curretage en dat was maar 3 dagen! Dus ik was al blij, ook het bloedverlies was gewoon normaal. Maar nu ben ik vrijdagavond gaan hardlopen en jawel zaterdagochtend begon ik weer met vloeien.

Ik ben heel benieuwd of iemand weet waar het mee te maken heeft? Ik mag een echo laten maken en ik denk dat ik dat voor de zekerheid maar doe.

Liefs van tante29

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik zou inderdaad die echo dan maar laten maken. Misschien dat er toch nog iets zit waar het van komt. De kans is klein maar dan weet je het zeker.

Mirjam

Deel Deze Pagina