Zou het kunnen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wannahavebaby, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannahavebaby

wannahavebaby Nieuw lid

16 mei 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen, half december ben ik gestopt met de pil (na 15 jaar). Mijn cycles was toen als volgt 35-74-31. De eerste maand erg last gehad van ontpillen maar daarna ging het prima. Vorige week dinsdag was mijn laatste menstruatie. Deze menstruatie was ook gelijk mijn eerste echte sinds het stoppen met de pil en duurde dan ook tot zaterdag. Zaterdagavond hebben we 'geklust' maar sinds maandag heb ik last van extreme vermoeidheid, steekjes in de buik (vaker gehad) en gister gingen we een rondje lopen en kon amper verder door lage rugpijn.

Ergens denk ik het kan nooit, maar wat denken jullie? Voordat ik kan testen is het ook al een paar weken later. Ik hoor graag van jullie.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vorige week dinsdag was de EERSTE dag van je laatste menstruatie of de LAATSTE dag van je laatste menstruatie?

Want anders zou je wel zeer kort na je menstruatie je eisprong hebben gehad en een erg korte cyclus hebben opeens.
    Vervolgens moet het eitje nog bevrucht worden en zich innestelen (gemiddeld 5 tot 10 dagen na eisprong).

Kortom, ik acht het helaas onmogelijk dat je nu al zwangerschapssymptomen kunt hebben.

Ik denk eerder dat je klachten komen door je (naderende) eisprong. Klussen dus!

3. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Als afgelopen zaterdag jouw laatste menstruatie dag was kan je nu niet zwanger. Over een weekje heb je dan pas je ei....

4. wannahavebaby

wannahavebaby Nieuw lid

16 mei 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie. Dinsdag was inderdaad mijn eerste dag en zaterdag was mijn laatste menstruatiedag. Het is nog (maar) 5 maanden dat we bezig zijn maar je gaat tcoh hopen dat het nu lukt.. Maar dan gaan we vrolijk verder klussen... de moeheid zal ik dan maar aan de kant moeten zetten haha

5. wannahavebaby

wannahavebaby Nieuw lid

16 mei 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ebbie ik zie nu dat jij bijna 7 weken zwanger bent, gefeliciteerd!
    Wanneer zijn jullie gestart?

6. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden

Ik heb een vraag daar ze op de andere topics niet meer reageren

Mijn vorige cyclus was ongeveer 25 dagen, Ben in februari geccureteerd ivm een vmk, Nu heb ik 23 april eerste dag laatste menstruatie gehad, Nu hebben we op 30 april 6 en 7 mei geklust, Nu heb ik sinds 2 dagen vreemde afscheiding/bloeding, Het is slijm met bruin bloed en ook begin van de bloeding was heel roze, maar zo begint mijn menstruatie nooit, het begint met bruin bloed en binnen paar uur is het helder rood en veel, maar nu is het rekbaar slijm met bruin en roze bloed en soms een streepje helderrood in het slijm vermengd, Ik ben sinds vorige week vrijdag begonnen met ovu testen maar die zijn en blijven negatief, Heb ook al zwangerschapstesten gedaan maar ook deze negatief, volgens berekeningen zou ik 18 a 19 mei mijn ongi moeten krijgen maar ik snap die bloeding niet, is ongeveer begonnen 9 a 10 dagen naar mijn vermoedelijke ei..? ik heb vreemde pijntjes in mijn borsten een soort van lichte toeschietreflexen..

Iemand een idee?

7. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

Dank je! Wij hebben een beetje geluk gehad.
    Ik heb eind februari mijn laatst pil ingenomen. Vervolgens hebben we een cyclus gewacht om te kijken of mijn menstruatie een beetje op gang komt. Daarna eerste ronde... een week voor vermoedelijke eisprong geklust (om de dag) en uiteraard gecontroleerd op vruchtbaarslijm. Twee weken later een positieve test.

8. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

#8 Ebbie, 16 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2013
    Ik hoop dat jullie ook zo snel zwanger kunnen worden!!!

Ze zeggen dat je er ongeveer een jaar bezig bent. Je kan overwegen om te gaan temperaturen / ovulatietesten om te kijken wanneer je je ei heb.

9. Ebbie

Ebbie Niet meer actief

@ Muisje
    Helderrood is niet goed!! Misschien een korte LF en is dit je ongi??

10. Muisjuh

Muisjuh Lid

23 dec 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee niet helderrood in de zin van alleen bloed, maar slijm met een streepje helderbloed, de rest is bruin en roze, maar zo begint mijn ongi dus nooit

Deel Deze Pagina