erg irritante reclame

Discussion in 'Over deze site' started by tupp, Jul 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,825
    19,149
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Als ik op de laptop (met firefox) naar zp ga, krijg ik vaak een heel irritante reclame bovenaan. Hij wiebelt heen en weer en de kleuren veranderen steeds. Zeer afleidend. En volgens mij nog frauduleus ook, gezien het logo. Ik weet niet van welke 'kant' dit komt, van zp of mijn computer. Kan ik hier zelf iets tegen doen of kan beheer deze advertentie blokkeren ofzo?

View attachment 407095

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Add block installeren! Krijg je nergens meer reclames, ooj niet tijdens het terug kijken van uitzendingen op bv uitzendinggemist, rtl en sbs. :)

3. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,825
    19,149
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Nee, dat doe ik niet. Ik maak gratis gebruik van deze site en een heleboel andere sites die door vrijwilligers onderhouden worden. Die reclames vormen een (welverdiende) bron van inkomsten voor deze mensen. Ik ga ze dus niet blokkeren.
    Bovendien stoort een normale advertentie mij ook niet. Maar dat gestuiter en geknipper vind ik erg storend.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,278
    2,978
    113
    Beste tupp,

Wat een super sympathieke reactie op het blokkeren van de reclame. Echt top!!

Wat betreft de wiebelende advertentie, die komt volgens mij niet van ons. Meestal zijn dat soort "je hebt gewonnen banners" afkomstig van een browser extensie of programma.

Heb je er op andere browsers ook last van? Als je de url hebt waar de advertentie naartoe verwijst dan kan ik 'm wel voor de zekerheid blokkeren voor je. Als het dan opgelost is dan waren wij het probleem en anders moeten we even verder zoeken.

Jan
    Zwangerschapspagina.nl

Share This Page